کد مطلب: 32019
 
امام جمعه موقت زاهدان:
اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و اقتصاد فرهنگی مستلزم تلاش مجدانه مسئولان است
امام جمعه موقت زاهدان گفت : اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و اقتصاد فرهنگی که رهبر انقلاب اسلامی بر آن تاکید کرده اند مستلزم تلاش مجدانه مسئولان است.
تاریخ انتشار : جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
 
حجت الاسلام ˈاحمد راهداریˈ
به گزارش زاهدانه ، حجت الاسلام ˈاحمد راهداریˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: مسوولان اقتصادی کشور در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و اقتصاد فرهنگی مورد نظر رهبری باید با مدیریت قوی در زمینه شکوفا شدن تولیدات داخلی و صادرات کالاهای با کیفیت و مرغوب ایرانی به کشورهای دنیا از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه امکانات و نیروی انسانی برای حرکت در مسیر دستیابی به اقتصادی قوی و ملی در ایران اسلامی فراهم است که باید به زیبایی مدیریت شود.

حجت الاسلام راهداری با تسلیت شهادت روحانی شهید خلیلی اظهار داشت: این روحانی عزیز برای دفاع از یک بانوی گرفتار در چنگال اراذل و اوباش اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده بود که بوسیله این افراد شرور دچار جراحت و در نهایت شهید شد.

وی اظهار داشت: گفته می شود که بعضی از بیمارستان های تهران از قبول این روحانی برای درمان خودداری کردند که اگر این مساله حقیقت داشته باشد باید قانونی برای این گونه موارد وضع شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش همه مردم را سفارش به تقوا کرد و گفت: جایگاه و رتبه عالی انسان در عالم برزخ و آخرت با تقوا رقم می خورد.

وی با تاکید بر اجرای فریضه نماز اول وقت بیان کرد: بنابر فرموده نبی مکرم اسلام (ص) اگر انسان دو رکعت نماز با خلوص نیت و واقعی برای خداوند بخواند به طور قطع خداوند تمام گناهان گذشته وی را مورد بخشایش قرار می دهد.
وی همچنین برگزاری هر چه بهتر مراسم ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را مورد تاکید قرار داد .
خطیب امروز نماز جمعه زاهدان ، 12 فرورردین سال 58 و روز جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت : مردم با رای خود در این روز به جمهوری اسلامی ایران و به هر چه حکومت استبدادی در کشور بود خاتمه دادند.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark