کد مطلب: 36593
 
امام جمعه زاهدان
آتش بس برای مردم غزه مطلوب نیست
امام جمعه زاهدان گفت: اکنون که دشمن بحث آتش بس را مطرح کرده است این موضوع برای مردم غزه و فلسطین مطلوب نیست و باید تا نابودی کامل دشمن تلاش کنند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۴
 
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: مقاومت امروز مردم غزه در مقابل دشمن الگو برداری از مردم و رزمندگان انقلاب اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: امیدواریم این پیروزی مردم غزه مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بعدی باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دستاوردهای جنگ اخیر را تشریح و عنوان کرد: انزجار افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به تاسیسات رژیم توسط مقاومت و تغییر رویکرد مقاومت از پدافندی به تهاجمی از جمله دستاوردها جنگ اخیر در غزه بود.

وی ادامه داد: این جنگ انسجام بیشتر گروه‎های مقاومت و ناکار آمدی گنبد آهنین در مقابل موشک‌های مقاومت را در پی داشت.

سلیمانی گفت: کشورهای مسلمان با بسیج امکانات برای تجهیز مقاومت تلاش کردند و در نهایت افزایش توان مقاومت تلفات سنگینی را برای رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال داشت.

این مسئول بیان داشت: در شرایطی که سکوت حکام عربستان را در مقابل جنایات استکبار شاهد بودیم، مقاومت چهارمین پیروزی را برای خود رقم زده و با دست خالی موفق شد که این افتخاری برای اسلام و قران بود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به مناسبت‌های هفته فرا رسیدن روز خبرنگار را به جامعه خبری استان تبریک گفت و یادآور شد: خبرنگاران نقش اساسی در توسعه کشور دارند.

وی اذعان داشت: در سیستان و بلوچستان خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت سنگینی در بیان ظرفیت‌ها بر عهده دارند.

سلیمانی عنوان کرد: برجسته نمودن نکات منفی از منطقه دستمایه‌ای برای دشمنان است و باید خبرنگاران با حفظ هوشیاری و بصیرت خود، نقاط قوت را برجسته سازی کنند.

وی با اشاره به  سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا (ع) افزود : این شهید بزرگوار اسلام در جنگ احد شهید شد.

سلیمانی یه اهمیت اهدای خون به افراد نیازمند تاکید کرد و بیان کرد: خون گرانبهاترین سرمایه بدنی انسان است که با اهدای آن می توانیم جان افراد دیگری را احیاء کنیم .

امام جمعه زاهدان به نقش فضای سبز در زیبایی شهر اشاره نمود بیان کرد : مردم باید در عرصه فضای سبز به صحنه بیایند و با سازمان فضای سبز مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/



انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark