کد مطلب: 31795
 
امام جمعه زاهدان :
مسئولین به اقتصاد مقاومتی توجه کنند
امام جمعه زاهدان گفت :راه مقابله با تحریم‌ها و توسعه پایدار کشور توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی است.
تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۲
 
آیت‌الله عباسعلی سلیمانی
به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس با تاکید بر رعایت تقوای الهی و تبریک فرا رسیدن سال نو ، توجه به اقتصاد مقاومتی را ضرورت مهم برشمرد و افزود:
توجه به ظرفیت های داخلی و جذب سرمایه گذاران یکی از راههای موثر در اقتصاد است .

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ابراز امیدواری کرد : در سال جدید با همکاری مردم و مسئولان گام های مثبتی در راستای تحقق شعار سال برداشته شود .

وی به نام گذاری سال گذشته با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد وگفت : کشور ما در حماسه سیاسی توانست موفق عمل کند اما در تحقق حماسه اقتصادی کاستی های نیز وجود داشت که امیدواریم در سال جدید این کاستی ها برطرف شود و شاهد یک اقتصاد پویا و مستحکمی باشیم .

امام جمعه زاهدان شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن را 2 رویداد مهم و با ارزش سال 92 برشمرد و افزود : ملت ایران با حضور گسترده خود در خلق این دو حماسه افتخار ، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

آیت الله سلیمانی همچنین با تبریک فرا رسیدن سال جدید از نوروز به عنوان یکی از میراث های ماندگار ایرانیان یاد کرد و گفت : نوروز به عنوان یک ارزش دینی نیز در دین اسلام مطرح است و روایات زیادی از ائمه اطهار (ع) در این موضوع نقل شده است .

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark