کد مطلب: 48779
 
گزارش زاهدانه از روز بصیرت امت اسلام؛
9دی تداعی گر وفاداری ملت به نظام و ولایت است
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیدن واژه 9 دی به انسان حس غرور، همدلی و تفاهم را در حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و وفاداری ملت به نظام و رهبری را تداعی می کند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۱
 
به گزارش زاهدانه، 9 دی یادآور حماسه خود جوش مردم در برابر فتنه گران داخلی و خارجی است که تا همیشه در صفحات تاریخ به یادگار خواهد ماند. حماسه ای که با آگاهی و بصیرت مردم و با شرکت در راهپیمایی عظیمی به نمایش درآمد تا سیلی محکمی بر صورت عاملان این فتنه باشد که یادشان باشد هرگز نخواهند توانست با ایجاد اختلاف و تفرقه بین این ملت فخیم و هوشیار به اهداف شوم خود نائل آیند.
براستی که این انقلاب ثمره خون هزاران هزار شهیدی است که با نثار جان خود از کیان این مرز و بوم و از ارزش های والای انقلابی آن دفاع کردند و اجازه ندادند دشمنان کوچکترین خلل و تعرضی به این آرمان ها وارزش ها که در راس همه آنها جایگاه رفیع ولایت فقیه باشد، داشته باشند. از اینرو با حضور گسترده و پرشور خود در صحنه انتخابات موجب اقتدار نظام و ناامیدی دشمنان شدند و ثابت کردند که هر زمان گروه یا حزب خاصی بخواهد در این کشور کوچکترین تعرضی داشته باشد مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه خود چنان سیلی محکمی به صورتشان خواهد زد که تا ابد به یاد داشته باشند.
در این زمینه نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص یادآوری روز 9 دی اظهار داشت: حادثه 9 دی این احساس را در اذهان تداعی می کند که اگر دشمن درصدد توطئه ای باشد و بخواهد آسیبی به جامعه اسلامی برساند ملت آماده هستند تا با تمام وجود از انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین مقدسات دین مبین اسلام حفاظت و دفاع کند.
مولوی نذیر احمد سلامی گفت: تا هنگامی که مردم در صحنه حضور داشته باشند دشمنان به هیچ عنوان قادر نخواهند بود اهداف خود را پیش ببرند لذا اگر توطئه ای دیگر از طرف دشمنان نظام شکل بگیرد ملت باهمه وجود و توان آماده است و بر حسب وظیفه وارد صحنه می شود تا توطئه های آنان را خنثی کند.
وی با اشاره به موضوع برجام افزود: از بدو انقلاب تاکنون شاهد به وقوع پیوستن صحنه های متفاوتی برای جلوگیری از نفوذ دشمن بوده ایم که هم اکنون نیز دشمن به وسیله جنگ نرم و پیش کشیدن مسئله برجام قصد نفوذ دارد که باید بیان کرد ملت ایران با آگاهی سیاسی خود که به شور و بلوغ سیاسی رسیده است، جلو آنان ایستادگی خواهد کرد.
این مسئول بیان کرد: چنانچه دشمن از هر راهی سخت افزاری یا نرم افزاری بخواهد نفوذ کند ملت عظیم و بزرگ ایران آمادگی این را دارد که جلو نفوذ دشمن را از هر مسیری که وارد شده است، بگیرد.
مولوی سلامی ادامه داد: 9 دی مظهر بصیرت مسلمانان است زیرا با حضور خود در راهپیمایی عظیم آن روز ثابت کردند که همیشه پای نظام و مقدسات اسلام هستند و از آرمان ها و ارزشهای انقلابی دفاع می کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص به خبرنگارما گفت: شنیدن نام 9 دی به انسان حس غرور، همدلی و تفاهم را در حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و وفاداری ملت به نظام و رهبری تداعی و تجسم می کند.
یعقوب جدگال افزود: وظیفه ما حفاظت از دستاوردهای انقلاب است تا نگذاریم عوامل فتنه به اهداف شوم خود برسند و در مسائل داخلی ما دخالت کنند.
وی بیان داشت: به برکت وجود رهبر انقلاب تاکنون دشمن به اهداف شوم خود دست نیافته است و همیشه شکست خورده از همین رو ما باید همچون سالهای گذشته از هوشیاری کامل برخوردار باشیم و اجازه ندهیم هیچ جیره خواری از بیگانگان به اهداف خود برسند و خللی در راه نظام جمهوری اسلام به وجود بیاورند.


گزارش:نجمه خسروپرست(منبع جوان)
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark