کد مطلب: 63220
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی (ره) حضور پیدا خواهند کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
 
خلیل احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» بیان کرد: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه‌برنامه‌های این هفته در استان گفت: محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش‌ازپیش مقام کارگر و ارج‌نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی‌ادعا اما بسیار مهم و اثرگذار در جامعه است.

سلامی اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark