کد مطلب: 57933
 
پاکسازی و نخاله برداری حاشیه بلوار پرستار بمناسبت روز جهانی زمین پاک
همزمان با روز زمین پاک، نخاله های ساختمانی حاشیه بلوار پرستار جمع آوری شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۴۵
 
به گزارش زاهدنیوز ؛ بمناسبت روز جهانی زمین‌پاک و هفته محیط زیست عملیات نخاله برداری و‌پاکسازی حاشیه ی غربی بلوار پرستار با محوریت شهرداری زاهدان و همکاری دستگاه هایی همچون اداره ی کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان انجام شد.

در حاشیه این‌مراسم شهردار زاهدان ضمن تبریک روز جهانی زمین پاک بر ضرورت توجه به تنظیف شهر و ایجاد محیطی سالم برای شهروندان تاکید کرد و گفت: امروز شهرداری زاهدان با همکاری برخی از دستگاه های ذیربط در امر سلامت محیط، اجرای عملیات پاکسازی بلوار پرستار را به صورت جهادی آغاز کرد.

وی افزود:: این عملیات تا اتمام کار و پاکسازی کامل این محدوده ادامه خواهد یافت و انتظار می رود شهروندان عزیز در این مسیر یاری رسان ما باشند.

وی از راه اندازی گشت ویژه جهت جلوگیری از تخلیه نخاله در نقاط مختلف شهر خبر داد و ادامه داد: به منظور جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی و سایر پسماندها در حاشیه بلوار پرستار و سایر نقاط شهر مقرر گردید گروه های گشت زنی متشکل از سازمان مدیریت پسماند شهرداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان حفاظت محیط زیست در قالب کار گروهی به عنوان ضابط قضایی به زودی کار خود را آغاز کنند.

پربار خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای نخاله های تخلیه شده در نقاط مختلف؛ موضوع خرید چندین دستگاه کامیون و لودر در دستور کار شهرداری زاهدان قرار گرفته که امیدواریم با پیگیری های انجام شده بتوانیم این ماشین آلات را در سال جاری به ناوگان خدماتی شهرداری اضافه کنیم.

وی در پایان بر ضرورت همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای امور تاکید کرد و گفت: با توجه به گستردگی امر قطعآ پاکسازی و جمع آوری این حجم از نخاله ها زمان زیادی را طی خواهد کرد لذا انتظار داریم شهروندان عزیز در این راستا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و ضمن عدم تخلیه نخاله در سطح شهر در صورت مشاهده این امر، مراتب را در اسرع وقت به اطلاع ما برسانند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark