کد مطلب: 52209
 
فرمانده سپاه زاهدان خبر داد
اعزام بیش از 300 دانش آموز به مناطق عملیاتی/ مهمترین هدف راهیان نور، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است
فرمانده سپاه زاهدان گفت: بیش از 300 دانش‌آموز دختر دوره متوسطه در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۱
 
سرهنگ موسی اصغری حسامیه در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه در خصوص اعزام کاروان راهیان نور اظهار داشت: بیش از 300 و اندی دانش آموز دختر دوره متوسطه در قالب سپری کردن درس آمادگی دفاعی به مدت یک هفته به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
وی گفت: این افراد با هشت دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تا از مناطق عملیاتی اهواز، شلمچه، هویزه، اروند کنار، چزابه، دهلاویه و خرمشهر دیدن کنند.
فرمانده سپاه ناحیه زاهدان هدف از برگزاری کاروان راهیان نور را آشنایی جوانان با رشادت و ایثارگری رزمندگان و شهدایی عنوان کرد و افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از جان خویش گذشتند تا یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست استکبار جهانی و دشمنان نیفتد.
اصغری حسامیه با بیان اینکه مهمترین هدف اعزام کاروان های راهیان نور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است، ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی، مسابقه ثبت خاطرات بازدید از مناطق جنگی و شرکت دانش آموزان در محافل و مجالس عزاداری از جمله برنامه های اجرایی در مدت بازدید از مناطق جنگی می باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark