کد مطلب: 36273
 
اطلاعیه ای به مناسبت سالروز تاسیس شورای تبلیغات اسلامی
دوازدهم مرداد ماه مصادف با سالروز تاسیس " شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی " است که با موافقت و نظر حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
 
اطلاعیه ای به مناسبت سالروز تاسیس شورای تبلیغات اسلامی
به گزارش زاهدانه ، اطلاعیه ای بمناسبت دوازدهم مرداد ماه مصادف با سالروز تاسیس" شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی " بعد از نماز جمعه زاهدان توسط معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در مصلی قدس قرائت شد ، متن این اطلاعیه بدین شرح است :


« بسم الله الرحمن الرحیم »
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) :
« این شورا یکی از کهن ترین و پرسابقه ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی است که بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمده و در طول سالیان متمادی ، با تحولات گوناگون ، آن نیاز را همواره مورد نظر داشته باشد و حق عمل و اقدام را به جا آورده است .»


دوازدهم مرداد ماه مصادف با سالروز تاسیس " شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی " است که با موافقت و نظر حضرت امام خمینی (ره) بنا نهاده شد.

این نهاد که یکی از ارکان اصلی تبلیغات انقلاب اسلامی است ؛ رسالت سیاست گذاری ، مدیریت ، هماهنگی و برگزاری مراسم مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی را بر عهده داشته و تا کنون سعی و تلاش بسیاری در خصوص انجام صحیح این رسالت خطیر و وظیفه مهم نموده است .

این شورا بحمد الله در طول عمر بیش از سه دهۀ خود که همزاد با پیروزی انقلاب اسلامی است ، با مسئولیت نماینده معزز ولی فقیه ، آیت الله جنتی ، همیشه مورد لطف ، اعتماد و حمایت بی دریغ اقشار مختلف مردم ، به ویژه شما نمازگزاران ارجمند نماز جمعه و مقام عالی رهبریت نظام بوده است .

این شورا افتخار دارد که در ظل عنایات حضرت احدیت ؛ زمینه های خدمت گذاری در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی را به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی داشته و رهین این توفیق بزرگ الهی جبین شکر و جبهۀ خضوع و خشوع بر آستان رب کریم می ساید.
توفیقات بزرگی همچون برگزاری تظاهرات سرنوشت ساز ، تاریخی و ماندگار 23 تیر 78 و 9 دی 88 بر علیه فتنه و نیز راهپیمایی های بزرگ روز جهانی قدس و 22 بهمن که به یمن حضور پرشورتان هر ساله با شکوه تر از قبل برگزار می شود.

این شورا ؛ دوازدهم مردادماه را به همۀ شما همراهان همدل و همراه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و به تمامی خالقان حماسه های سترگ و با شکوه وحدت و اقتدار ملی در عرصه های مختلف حضور تبریک و تهنیت گفته و به پاس این همت ارزشمند ، سر تعظیم فرود می آورد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ در پایان ضمن آرزوی توفیقات روز افزون برای ملت سرافراز و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها ؛ می کوشد تا در مسیر انقلاب و زنده نگه داشتن ایام الله و ارزش های اسلامی - ایرانی ، با توجه به به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) همگام و همراه با شما ملت بزرگ باشد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark