کد مطلب: 37146
 
مجمع عمومی "حزب سبز" دو ماه دیگر / "محسن رضایی" سخنران کنگره سراسری
دبیرکل حزب سبز از برگزاری مجمع عمومی تشکل متبوعش در مهرماه خبر داد و گفت: مقدمات برگزاری کنگره سراسری و مجمع عمومی حزب فراهم شده است، اما استانداری‌ها باید برای تشکیل دفاتر استانی اقدام کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۹
مجمع عمومی "حزب سبز" دو ماه دیگر / "محسن رضایی" سخنران کنگره سراسری
 
به گزارش زاهدانه ، "حسین کنعانی مقدم" با اعلام اینکه مجمع عمومی حزب سبز به 2 ماه بعد موکول شده است، اظهار داشت: مقدمات برگزاری کنگره سراسری و مجمع عمومی حزب فراهم شده است، اما استانداری‌ها باید برای تشکیل دفاتر استانی اقدام کنند.

وی به جلسه اخیر خود با وزیر کشور و استاندار اشاره کرد و افزود: در این جلسه بنا بر این گذاشته شد که استانداری‌ها به فرمانداری‌ها ابلاغیه فرستاده و  دستور صادرشدن هرچه سریع‌تر مجوز دفاتر شهرستان و استان‌ها را صادر کنند.

دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه برگزاری مجمع عمومی و انتخاب اعضای شورای مرکزی به مجوزدارشدن دفاتر استانی وابسته نیست، اضافه کرد: مجوز حزب سبز سراسری بوده و این ربطی به مجوز داشتن دفاتر استانی ندارد، اما دفاتر استانی نیز باید هرچه سریع‌تر دفاتر خود را مجوز دار کنند.

کنعانی مقدم به حضور موثر "محسن رضایی" در کنگره سراسری حزب متبوعش اشاره و خاطرنشان کرد: در برخی جلسات حزب محسن رضایی هم حضور داشت و اعضا از وی درخواست کردند در مجمع عمومی حزب سبز نیز حضور داشته باشد، بنابراین وی یکی از سخنرانان کنگره خواهد بود.

گفتنی است؛ مجمع عمومی حزب سبز پیش از این قرار بود تیرماه برگزار شود که به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به بعد از آن موکول شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark