کد مطلب: 56695
 
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور:
دولت وسپاه در کنار هم هستند/ امروز 10 هزار نفر از بسیجیان شیعه و سنی امنیت پایدار سیستان و بلوچستان را برعهده دارند
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: دولت وسپاه در در کنار هم هستند و به مردم در امورات مختلف خدمت رسانی می کنند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
 
به گزارش زاهدنیوز، سردار محمد مارانی در برنامه فرمول یک که شب گذشته از مجتمع لادیز زاهدان به روی آنتن رفت، گفت: در زمینه تکمیل زیرساخت های جاده ای تاکنون بیش از۹۰۰ کیلومتر در سیستان و بلوچستان با حضور ۵ گروه مهندسی سپاه اجرا شده و به سرانجام رسیده که باعث دسترسی تعداد قابل توجهی از مردم روستانشین و مرزنشین به دیگر نقاط جمعیتی شده است.
وی تاکید کرد: در چند سال اخیر در راستای رفع محرومیت زدایی و کمک به مردم سیستان و بلوچستان توانستیم با همکاری دیگردستگاه های مرتبط، قریب به 50بیمارستان صحرایی را راه اندازی و به بیماران به صورت رایگان خدمات درمانی و دارویی ارائه دهیم.
وی ادامه داد: در این مدت در راستای رفع محرومیت از چهره سیستان و بلوچستان ورود جدی به موضوع مدرسه سازی داشته ایم و تعداد قابل توجهی فضای آموزشی تاکنون احداث و تحویل نهادهای مربوطه برای بهره برداری شده است.
مارانی در ادامه با اشاره به ساخت خانه های محروم با هماهنگی با سازمانهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، احداث قریب به سه هزار خانه در منطقه جنوب شرق کشور را از دیگر اقدامات سپاه در این منطقه عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: سپاه بر مبنای وظیفه ذاتی خود که حفظ انقلاب و ماموریتی که برآن واگذار شده یعنی امنیت پایدار در جنوب شرق از سال 88 ورود پیدا کرده و در راستای افزابش امنیت پایدار در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آوزشی و غیره با مشارکت خود مردم در مناطق جمعیتی مختلف سیستان و بلوچستان به اجرای برنامه های مختلف پرداخته است.
وی با اشاره به حضور شیعه و سنی در مرزها برای پاسداری از کیان کشور، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 10هار نفر از بسیجیان شیعه و سنی در زمینه تامین امینت در مرزها به فعالیتو پاسداری از کشور مشغول می باشند و حدود سه چهارم این افراد از برادران بومی اهل سنت می باشند.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور خاطر نشان کرد: بخشی از اعتبارات که برای محرومیت زدایی در دیگر قرارگاه های کشور در نظر گرفته شده بود، با پشتیبانی فرمانده نیروز زمینی سپاه به سیستان و بلوچستان تخصیص یافت که این کار توانست گامی مهم در پیش برد اهداف محرومیت زدایی سپاه باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark