کد مطلب: 63231
 
مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان خبر داد:
پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی
مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان گفت: طی سال ۱۴۰۲ ازطریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان (۱۲۴ شماره سامانه ارتباطی) به تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۲ گزارش مردمی، پاسخ داده شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۳
 
ایرج حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: طی سال ۱۴۰۲، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان به ۲۲ هزار و ۴۴۲ گزارش مردمی پاسخ داده شده که ۱۵ هزار و ۵۹۴ مورد تماس تلفنی مردمی و میزان ۵ هزار و ۶۹۰ تماس ضبط شده از طریق صندوق صوتی مرکز بوده که توسط کارشناسان مرکز پیگیری شده و همچنین در همین مدت نیز تعداد یک هزار و ۱۶۰ مراجعه حضوری به مرکز پاسخگویی انجام شده که کارشناسان این مرکز به تماس‌گیرندگان و مراجعین مشاوره داده و آنها را راهنمایی کردند.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴ در مدت اعلام شده، کارشناسان مرکز پاسخگویی طی این مدت ۴۱۵ ساعت و ۲۴ دقیقه معادل حدود ۱۷ روز کامل و یا معادل ۵۲ روز کامل اداری تماس تلفنی با تماس‌گیرندگان داشته‌اند که میانگین زمان پاسخگویی یک دقیقه و ۲۱ ثانیه بوده و پایین‌تر از استاندار تعریف شده (۲ دقیقه) است.

 مدیرکل صمت استان تصریح کرد: در همین بازهٔ زمانی بالغ بر ۷۳ درصد از شرکت‌کنندگان (تعداد ۶۶۰ نفر) در نظرسنجی که به‌صورت الکترونیک انجام شده است از نحوهٔ پاسخگویی کارشناسان این مرکز، رضایت کامل داشته‌اند که این موضوع نشان‌دهندهٔ توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیت‌ها است.

وی ادامه داد: طی مدت اعلام شده کارشناسان مرکز پاسخگویی جمعاً تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۲ گزارش را ثبت سامانه کردند و جهت رسیدگی به حوزه‌های مختلف از جمله بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان و سازمان جهاد کشاورزی استان ارجاع کردند.

حسن‌پور اذعان کرد: بیشترین گزارش‌های اخذ شده مردمی طی همین مدت، مربوط به گرانی کالا به‌ویژه مواد غذایی، خوراکی، نوشیدنی، مرغ، نانوایی، گاز مایع و خدمات خودرو بوده است.

وی در پایان افزود: با عنایت به اینکه مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت در کنار رسیدگی به گزارش‌های تخلفات صنفی و اقتصادی، سایر خدمات مرتبط به بخش‌های صنعت، معدن و تجارت را نیز انجام می‌دهد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark