کد مطلب: 41989
 
بيانيه سازمان بسيج طلاب استان محکوم کردن جنایات گروه های تکفیری
علما و طلاب اهل سنت بیانیه ای در محکوم کردن جنایات گروه های تکفیری صادر کردند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
بيانيه سازمان بسيج طلاب استان محکوم کردن جنایات گروه های تکفیری
 
به گزارش زاهدانه : اولين همايش پايان خدمت مقدس سربازي طلاب اهل سنت زاهدان در حوزه علمیه اشاعه التوحید زاهدان برگزار شد.
در این همایش كه توسط حوزه مقاومت بسيج طلاب و روحانيون شهيد نوري صفا ناحيه زاهدان و هماهنگی و همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد تعداد 150 نفر از طلاب ، اساتيد و علماي اهل سنت شهرستان زاهدان حضور داشتند .
در پایان این مراسم بیانیه به شرح زیر در مورد محکوم کردن جنایات گروه های تکفیری قرائت شد :

بسم الله الرحمن الرحیم
در شرایط کنونی جهان که امت اسلامی باید جایگاه شایسته خود را در عرصه بین الملل بیابد ، متاسفانه جهان اسلام یکی از تلخ ترین و دشوارترین دوره های خود را می گذارند.

جریانهای افراطی و تکفیری با اقدامات خود ، موجب تفرقه مسلمین ، انحراف نگاه از مسایل اصلی جهان اسلام ، تقویت جبهه دشمن و تداوم سلطه و غارت منابع و ثروت کشورهای اسلامی شده اند و خون و مال و عرض مسلمین و بیگناهان را مباح دانسته ، با خشونت و قساوت تمام ، آنان را قربانی اندیشه های انحرافی و اعمال جنایتکارانه خود می کنند.

از آنجا که دشمنان اسلام از جریانهای افراطی و تکفیری به عنوان عاملی برای ایجاد و پیشبرد پروژه های اسلام هراسی و جلوگیری از رشد و گسترش اسلام در جهان استفاده می کنند ، ما علماء و روحانیون با صراحت اعلام می کنیم که جریانات تکفیری و افراطی هیچ ارتباطی با آئین حیات بخش اسلام ندارند. لذا باید توانمندیها و روحیه انقلابی کفر ستیزی و استعمار ستیزی جوانان غیور مسلمان را تقویت و از انحراف آنها به سوی برادر کشی و مسلمان ستیزی جلوگیری کرده تا راه بر تحقق اهداف دشمنان در کشورهای اسلامی بسته شود .

ما علماء و روحانیون استان سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن جنایات گروه های تکفیری در کشورهای منطقه ، بویژه عراق و سوریه و ابراز نگرانی از احتمال گسترش آن در صورت عدم مقابله ، که موجب به فراموشی سپردن دفاع از قبله نخست مسلمانان و سرزمین غصب شده فلسطین شده است ، از قیام حق طلبانه مردم فلسطین به عنوان یک معرف شرعی برای نجات قدس عزیز از چنگال رژِم غاصب صهیونیستی که از مصادیق بارز دفاع مشروع و از واجبات شرعی برای پایان بخشیدن به اشغال بخشی از دارالاسلام است ، حمایت کرده ، پشتیبانی همه آحاد امت اسلامی از آزادی همه سرزمین فلسطین را یک فرضیه دینی میدانیم .

در پایان ما سربازان اسلام در حالی خدمت مقدس سربازی را به پایان رساندیم که متعهد میشویم همچنان گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا امام جامعه اسلامی باشیم و در جهت نیل به اهداف آرمانی نظام اسلامی بستر ساز حکومت جهانی وعده داده شده قرآنی را فراهم سازیم و برای حکومت مستضعفین تا سرحد جان از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان
Share/Save/Bookmark