کد مطلب: 62300
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه خبر داد:
ارائه خدمات چشم پزشکی به بیش از ۵۰۰ نفر در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه از ارائه خدمات چشم پزشکی به بیش از ۵۰۰ نفر در بیمارستان دارالشفاء این شهرستان خبر داد.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، مصطفی احمدی مقدم بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم شهرستان میرجاوه دریافت خدمات چشم پزشکی بوده است.

وی افزود: پس از پیگیری‌های صورت پذیرفته و مساعدت با دانشگاه در خصوص استقرار متخصص چشم پزشک در شهرستان میرجاوه این دغدغه مردمی جای خود را به رضایت حداکثری از دریافت خدمات تخصصی در بیمارستان دارالشفا داده است.

به گفته احمدی مقدم؛ در دو ماهه گذشته بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان از خدمات چشم پزشکی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه گفت: استقرار پر تعداد متخصصین در رشته‌های متنوع در یک شهرستان مرزی یکی از نقاط قوتی است که بیمارستان دارالشفا میرجاوه را ضمن ارتقا به یک بیمارستان بین‌المللی به عنوان بستری برای گردشگری سلامت توریست‌های خارجی تبدیل کرده است.


وی ادامه داد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان میرجاوه از خدمات رادیولوژی و سونوگرافی و ۸۰۰ نفر از خدمات تشخیصی تخصصی آزمایشگاهی بهره‌مند شده‌اند.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد:‌امیدواریم توانسته باشیم گام‌های مؤثری در ارتقا شاخص‌های بهداشتی، افزایش رضایت‌مندی و ارتقا کیفیت زندگی مرزنشینان برداشته باشیم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark