کد مطلب: 62932
 
مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان:
تحت فرامین رهبر انقلاب قدرت واقعی اسلام را به جهان نشان می‌دهیم
مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: تحت فرامین رهبر انقلاب در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن داریم و قدرت واقعی اسلام راستین را به جهان نشان می‌دهیم
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
 
حجت‌الاسلامم و المسلمین هادی رمضانی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: امروز اگر جوانان عزیز ما مردم بزرگوار ما تحت رهبری رهبر عظیمشان این نظام که امروز در آستانه ۴۵ سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و اگر در تحت فرماندهی این امام و رهبر و مقتدای ما حضرت الله امام خامنه ای قرار بگیرند و لبیک بگویند به فرامین او در عرصه‌های مختلف ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم قدرت واقعی اسلام راستین را به جهان نشان دهند.

 وی ادامه داد: قدرتی که در خدمت مستضعفان است قدرتی که برای برقراری عدالت از آن استفاده می‌شود قدرتی که برای ازبین‌بردن ظلم و ظالمان از آن استفاده می‌شود این برکت فرهنگ قرانی و اهل‌البیتی است.

 مدیر حوزه علمیه استان تصریح کرد: جوانان عزیز ما امروز باید پی به این قدرت برده باشند همان‌طور که جهانیان بردند و امروز می‌بینیم جوانان فلسطین لبنان، یمن، عراق، سوریه و جاهای دیگر به ندای رهبری معظم ما لبیک گفتند و هیچ واهمه‌ای از امریکا ندارند و همهٔ آنها حرفشان این است که باید امریکا از منطقه برود.

 وی افزود: یکی از آن انتقام‌های سخت از امریکا این است که خروج امریکا از منطقه باید محقق بشود و امروز این خروج را ما می‌بینیم که توسط جوانان منطقه محقق می‌شود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی تشریح کرد: امروز جوانان غیور انقلابی عراق اسلامی به منافع امریکا در منطقه حمله می‌کند این قدرت را پیدا کرده‌اند این جرئت را پیدا کردند که در پرتوان عملیات عین الاسد رقم خورد آنها هم امروز هر از چند وقتی می‌بینیم عملیات متعددی را به‌عین الاسد و هم پایگاه امریکا در سوریه و هم برخی اراضی فلسطین داشتند.

 وی در پایان گفت: این نشان داده قدرت مسلمانان است و اگر کشورهای اسلامی در کنار جمهوری اسلامی ایران و خط مقاومت قرار بگیرند قطعاً امریکا و اسرائیل هیچ غلطی نخواند کرد این وعده امام راحل و عظیمشان ما است که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.
 
 انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark