کد مطلب: 31792
 
شهروندان زاهدانی سال نو را در کنار شهدا آغاز کردند
همزمان با فرا رسیدن سال نو جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس نماز مغرب و عشاء را در جوار شهدای گمنام زاهدان خواندند و به استقبال سال نو رفتند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
شهروندان زاهدانی سال نو را در کنار شهدا آغاز کردند
 
به گزارش زاهدانه ، درمراسمی که هنگام سال تحویل در جوار شهدای گمنام زاهدان برگزار شد جمع کثیری از مردم زاهدان و خانواده های ایثارگران همچون سنوات گذشته بر قبور پاک شهیدان گمنام حلقه زنند و با پهن کردن سفره هفت سین و با زمزمه کردن دعای ویژه تحویل سال یادشان را گرامی داشتند.

خانواده های معظم شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس استان شب گشته قبور منور شهدای گمنام را با اشک شوق شستشو داده و با نثار فاتحه با عزیزانشان و امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: همه ساله همزمان با آغاز سال جدید و شکوفایی بهار، شهدای گمنام زاهدان میزبان شماری از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان سرافراز و مردم شهید پروراست.

سرهنگ حمزه دهقان افزود: مردم شهید پرور استان در تمامی نقاط استان همه ساله با حضور بر مزار شهدا با آراستن این اماکن با گل و سبزه و همچنین قرائت زیارت وارث به پیشواز سال نو رفته و با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق می کنند.

وی ادامه داد: بی شک اگر ایثارگری و فداکاری شهدا نبود هرگز این امنیت، آزادی و آسایش کنونی حاصل نمی شد و لذا عزت و افتخار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و بر همه ما واجب است تا از یاد آنها غافل نشویم و راه آنها را ادامه دهیم.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark