کد مطلب: 62941
 
فرمانده پایگاه حبیبه نصرت‌آباد خبر داد:
تجلیل از دانش‌آموزان برتر مدرسه شهید بهشتی
فرمانده پایگاه حبیبه نصرت‌آباد گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر تجلیل از دانش‌آموزان برتر مدرسه شهید بهشتی انجام شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰
 
ماه بی‌بی نارویی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر از دانش‌آموزان برتر مدرسه شهید بهشتی تجلیل شد.

وی ادامه داد: برگزاری این مراسم با ایجاد شور و نشاط در میان کودکان می‌تواند گام مؤثری در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای نهفته در آنها باشد.

فرمانده پایگاه حبیبه نصرت‌آباد هدف از برگزاری این مراسم ایجاد اعتمادبه‌نفس و بالابردن عزت‌نفس کودکان و نوجوانان است و باتوجه‌به نیازهای روحی و روانی کودکان، کشف استعدادها و ایجاد فضای شاد در میان آنها لازمهٔ ی این گونه برنامه‌ها است.
 
وی با اشاره به چهارمین روز از دهه مبارک فجر با اهدای جوایز از ۱۰ نفر از دانش‌آموزان برتر مدرسه شهید بهشتی تجلیل شد و افزود: هدف از تجلیل این دانش‌آموزان ایجاد انگیزه و تشویق آنان برای ادامه روند پیشرفت درسی در سال‌های آینده و همچنین تشویق دیگر دانش‌آموزان برای تلاش و پیگیر درس‌هایشان بود.

گفتنی است جوایز اهدائی شامل اقلام لوازم‌التحریر به ارزش ۸۰ هزار تومان بوده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark