کد مطلب: 62914
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان:
مرکز تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان حائز رتبه سطح یک شد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مرکز تحقیقات (مطالعات اقتصادی و بازاریابی جنوب شرق) دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان موفق به کسب رتبه سطح یک شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۷
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، کامبیز نرماشیری بیان کرد: بر اساس بررسی عملکرد مرکز تحقیقات مطالعات اقتصادی و بازاریابی جنوب شرق، این مرکز با ریاست خانم دکتر بهاره ناصری، عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان موفق به کسب رتبه سطح یک شد.

وی افزود: در راستای تحقق رسالت علمی و تحقیقاتی دانشگاه در حوزه مرتفع نمودن مشکلات و مسائل کشور و به ویژه منطقه، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان در مسیر توسعه و تقویت مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان گام‌های موثر و کارآمدی برداشته است.

نرماشیری با اشاره به برنامه‌هایی که در این حوزه در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای تقویت و توسعه مراکز علمی، تحقیقاتی و دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است، ایجاد ارتباط و عقد تفاهم‌نامه با موسسات و سازمان‌های ملی و استانی و برگزاری دوره‌های و کارگاه‌های آموزشی در راستای آشنایی بیشتر و ترغیب اعضا هیات علمی، کارکنان و دانشجویان می‌باشد.

وی در پایان عنوان کرد: تقویت نیروی علمی، تخصصی و اداری از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه و پیشرفت تحقیقات، انجام پژوهش‌های مسئله محور و دستیابی به اهداف متعالی این مجموعه دانشگاهی است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark