کد مطلب: 62923
 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان:
در راستای تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران پیش‌گام هستیم
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان: دانشگاه آزاد اسلامی دارای کارنامهٔ درخشان در راستای تحقق آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، کامبیز نرماشیری با اشاره به دستاوردهای موفق علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی، این مجموعه دانشگاهی را یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت کشور برشمرد و بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و در سال ۱۳۶۱ با حمایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی راه‌اندازی شد و تا امروز توانسته است در عرصه‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی کارنامه درخشانی داشته باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل بالا نیروی انسانی مانند هیئت‌علمی، کارمند و دانشجو و تجهیزات و امکانات رفاهی، کارگاهی، آزمایشگاهی و آموزشی موفق به کسب موفقیت‌های ارزشمندی در راستای مطالبات بر حق مقام عظمی ولایت شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن قریب به ۵۰۰ رشته و ۳۰۰ عضو هیئت‌علمی، هشت واحد و مرکز و ۲۴ پردیس آموزشی، تا کنون کارنامه درخشانی را در حوزه آموزش به منصه ظهور گذاشته و اینک در مسیر دانشگاه کارآفرین و اشتغال‌زا حرکت می‌کند.

نرماشیری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در دورترین نقاط استان که امکان رفت‌وآمد آسان دانشجویان به دانشگاه مهیا نیست، اقدام به راه‌اندازی پردیس‌های دانشگاهی نموده تا بتواند موانع پیشروی مشتاقان به تحصیل را مرتفع کند، تصریح کرد: این مجموعه دانشگاهی با راه‌اندازی رشته‌های مهارتی و اجرای طرح پویش فرصتی مناسب برای دانشجویان فراهم آورده تا در کنار تحصیل، اشتغال داشته و بتوانند مهارت‌های لازم برای ورود به عرصه کار و اشتغال را کسب کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای دستیابی به اهداف متعالی علمی، پژوهشی و کارآفرینی خود و در مسیر توسعه و تعالی کشور، با راه‌اندازی رشته‌های مهارتی فرصت تربیت نیروی مهار و متخصص را داوطلبان ورود به دانشگاه و عرصه کسب‌وکار مهیا نموده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark