کد مطلب: 43843
 
اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) نماد توهین به مقدسات همه انسان‌هاست
جامعه روحانیت مبارز از همه علما، حوزه‌های مقدس علمیه، نخبگان و دلسوزان اسلام و امت اسلامی، خاضعانه می‌خواهد که مسئولیت و رسالت مهم خود را در این امتحان بزرگ به انجام رسانند.
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۳
اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) نماد توهین به مقدسات همه انسان‌هاست
 
به گزارش زاهدانه ، بیانیه جامعه روحانیت مبارز در رابطه با حوادث اخیر جهانی و سپاس از نامه مقام مظم رهبری به شرح زیر منتشر شد.

بیانیه جامعه روحانیت مبارز در رابطه با حوادث اخیر جهانی
و سپاس از نامه مقام مظم رهبری

هُوَ اْلَّذی اَرْسَلَ رَسُولَهُ بِاْلْهُدی وَ دینِ اْلْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عِلَی اْلْدّینِ کُلِّهِ
خداوند پیامبرش را با هدایت و آئین حق فرستاد تا آن را بر همه آئین ها پیروز گرداند (توبه 33)

جامعه جهانی و منطقه، این روزها شاهد حوادث مهمی است. عمل ضدانسانی فرهنگ ستیزان غربی در اهانت به ساحت کبریایی اشرف کائنات و فخر بشریت، حضرت محمد (ص) و حمایت احمقانه و تمدن سوز جاهلان مدعیِ آزادی بیان از آن از یک سو، و رفتار جاهلانه، خشن و غیراسلامی عده‌ای به ظاهر مدافع و معتقد به اسلام از سوی دیگر، فضای بحران خیز و فتنه انگیری را پدید آورده است. این اقدامات، به علاوه جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها در فلسطین و حرکت تروریستی اخیر آنها در به شهادت رساندن جمعی از فرزندان غیور امت اسلامی و نیز فعالیت‌های جنگ طلبان وحشی داعش، بر پیچیدگی اوضاع افزوده است. این شرارت‌های جبهه باطل، در کنار تلاش حق طلبان و خداجویان، جدال بزرگ حق و باطل را رقم زده است. فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، بحرین و یمن، صحنه این درگیری‌هاست. در این میان البته کشمکش نظری و گفتمانی در  همه جهان و بین همه انسان ها در جریان است.

جامعه روحانیت مبارز تهران، ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) که نماد توهین به مقدسات همه انسان‌هاست و طرد هرگونه حرکت افراطی، جنگ افروزانه و تروریستی، از مقاومت انسان های حق طلب و ملت های محروم مسلمان در منطقه حمایت کرده و از ملت شریف ایران و دیگر ملت های آزادیخواه، که هوشمندانه و مسئولیت شناسانه در صحنه حاضر شدند و ندای حق طلبی و ظلم ستیزی سردادند، سپاسگزاری می‌کند.

اما سپاس بزرگ ما از صدور پیام بسیار ارزشمند، تاریخ ساز و تحول آفرین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است. هدایت هوشمندانه معظم له در این دوره خطیر و لحظات دشوار عبور از بحران و همچنین دعوت مدبرانه و تفکربرانگیز و الهی ایشان از جوانان غربی برای مطالعه اسلام، تحولات باشکوه و دوران سازی را در آینده نزدیک رقم خواهد زد.

جامعه روحانیت مبارزاز همه علما، حوزه‌های مقدس علمیه، نخبگان و دلسوزان اسلام و امت اسلامی، خاضعانه، می‌خواهد که مسئولیت و رسالت مهم خود را در این امتحان بزرگ به انجام رسانند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark