کد مطلب: 36733
 
تحريم اقتصادی رژيم صهيونيستی گام عملی در دفاع از غزه
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: در صورتی كه برگزاری نشست‌هایی مانند نشست غزه منجر به تحريم اقتصادی رژيم صهيونيستی از سوی كشورهای عضوجنبش عدم تعهدشود گام مهمی در جهت حمايت ازمردم بی دفاع غزه برداشته خواهد شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۳
تحريم اقتصادی رژيم صهيونيستی گام عملی در دفاع از غزه
 
به گزارش زاهدانه ، "سلیم غفوری " با اشاره به وقایع غزه و تاثیر برگزاری اجلاس‌هایی چون نشست کمیته عدم تعهد اظهار داشت: در جریان غزه با دو مسئله روبه رو هستیم؛ اول کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین و دوم سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل، سازمان عفو بین‌الملل و سازمان‌های مدافع حقوق بشری است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد در تهران تصریح کرد: در شرایط حاکم یعنی سکوت رسانه‌های غربی و مجامع بین‌المللی برگزاری اجلاسی مانند اجلاس کمیته فلسطین که توسط کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی عمل می‌کند از دو دیدگاه حائز اهمیت است.
 
وی دیدگاه اول را جهت‌دهی به افکار عمومی در سطح جهان و دیدگاه دوم را دلگرمی مردم بی‌پناه فلسطین عنوان و تصریح کرد: حداقل تاثیر برگزاری این نشست‌ها انتقال این پیام به ساکنین نوار غزه است که عموم مردم دنیا و کشورهای غیرمتعهد با آنها هم جهت هستند.  
 
غفوری با اشاره به بی تفاوتی رژیم صهیونیستی ادامه داد: هر چند رژیم صهیونیستی به درخواست افکار عمومی واکنشی نشان نمی‌دهد و علی‌رغم واکنش‌ها، به جنایاتش در غزه ادامه می‌دهد اما انتقال این مهم به مردم فلسطین که حامیانی در جهان دارند بسیار ضروری است.  
 وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که برگزاری این نشست‌ها منجر به تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی حداقل از سوی کشورهای عضو جنبش عدم تعهد شود گام موثر و عملی در جهت حمایت از مردم بی‌دفاع غزه برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark