کد مطلب: 62950
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان خبر داد:
افتتاح نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی در زاهدان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی فراوری و مواد معدنی ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از ۱۷ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان آغاز به کارکرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» ایرج حسن‌پور بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی فراوری و مواد معدنی ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته با حضور ۲۶ غرفه آغاز به کار کرد این نمایشگاه تا ۲۰ بهمن ما از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۶ درصد از مشارکت‌کنندگان از سیستان و بلوچستان و ۴۴ درصد دیگر از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان شمالی و یزد در این نمایشگاه شرکت کردند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: استقبال شرکت‌های خارج از استان از این نمایشگاه رشد ۲۹ درصدی داشته است که در زمینه معدن، صنایع معدنی، فراوری تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی راه‌سازی نقشه‌برداری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در این دوره از برگزاری نمایشگاه شاهد حضور شرکت‌های ماشین‌آلاتی حضور غول‌های بزرگ معدنی و صنعتی کشور در نمایشگاه زاهدان سرمایه‌گذاری سنگین هلدینگ معادن در سیستان و بلوچستان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان بودیم.

حسن‌پور در پایان تشریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه جلسه گروه زمین‌شناسی دانشگاه آزاد و کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه پهپاد فتوگرامتری و کاربرد آن در صنعت معدن توسط مهندسین نقشه‌برداری نقش نگاران نیز برگزار می‌شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark