کد مطلب: 35400
 
عدم هماهنگی میان متولیان فرهنگی وضع نامطلوب حجاب را بوجود آورده
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه برداشت‌های متفاوت از مقوله حجاب از معضلات آن است، گفت: در حوزه فرهنگ هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی وجود ندارد و این عدم هماهنگی سبب شده تا وضع نامطلوبی را شاهد باشیم.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۳
به گزارش زاهدانه ،"امیر وجدانی‌نیا" با بیان اینکه فرهنگ‌سازی برای عفاف و حجاب هجمه‌‌ای از کار فرهنگی را می‌طلبد، گفت: ما اطلاعات ملی، مذهبی، معرفتی و اخلاقی را در اختیار مخاطبان خود قرار نداده‌ایم و حال آنکه می‌توان جوانان را به سمت عفاف و حجاب جذب کرد.

وی با تاکید بر اینکه برداشت‌های متفاوت از مقوله حجاب در نهادهای گوناگون از معضلات آن است، تصریح کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگ هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی وجود ندارد و این عدم هماهنگی سبب شده تا وضع نامطلوبی را شاهد باشیم.
 
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه باید یک مرکزی برای کنترل، حمایت و فرماندهی در مقوله حجاب به نظارت مراکز فرهنگی ایجاد شود، اظهارداشت: اگر مرکزی ایجاد شود که تمام دستگاه‌ها را با هدف مشخص هماهنگ کند، می‌توان به وضعیت مطلوبی در مقوله حجاب و عفاف در کشور دست یافت.
 
وی با بیان اینکه بدون هماهنگی‌های فرهنگی و تبلیغات نامناسب نمی‌توان از جامعه انتظار داشت، گفت: اگر به وضعیت سینما، هنر و رسانه‌ها نگاهی داشته باشیم، متوجه خواهیم شده که آنها در راستای فرهنگ‌سای موفقیت چندانی کسب نکرده‌ و نتوانستند مرجع مناسبی برای مخاطبان خود باشند.
 
وجدانی‌نیا با تاکید بر اینکه دانشگاه فضایی گلچین شده از نخبگان جامعه است، اضافه کرد: تشکل‌های دانشجویی به خصوص بسیج دانشجویی اقدامات زیادی را در این راستا رقم زده‌اند که متاسفانه به دلیل نبود هم‌آوایی و هماهنگی فرهنگ‌سازی صورت نگرفته است.
 
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این روزها سبب خیر و بهانه‌ای برای هم آوایی و هماهنگی میان دستگاه‌های ذیربط در سازماندهی عفاف و حجاب باشد.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark