کد مطلب: 42088
 
رئیس مجلس کشته شدن جمعی از دانش آموزان در پاکستان را تسلیت گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کشته شدن جمعی از دانش آموزان مدرسه ای در پیشاور پاکستان را به روسای مجالس ملی و سنای پاکستان تسلیت گفت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۰
رئیس مجلس کشته شدن جمعی از دانش آموزان در پاکستان را تسلیت گفت
 
به گزارش زاهدانه ، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای کشته شدن جمعی از دانش آموزان پاکستانی را در حملات تروریستی اخیر به مدرسه‌ای در پیشاور به آقایان سردارایاذ صدیق و سید حسین نجاری روسای مجالس ملی و سنای پاکستان تسلیت گفت.

در این پیام‌ها آمده است: خبر حمله تروریستی به یک مدرسه در پیشاور و کشته و مجروح شدن جمع زیادی از دانش آموزان بی‌دفاع و بی‌گناه موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.
 
این حادثه غم انگیز بار دیگر خطر گروه‌های تروریستی را برای آرامش و امنیت جامعه جهانی گوشزد نمود. امید است در پرتو همکاری و تعامل سازنده میان کشورهای منطقه و جهان شاهد مبارزه اصولی با تروریسم باشیم.
 
اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی،‌ مراتب تسلیت و همدردی خود را با جنابعالی، دولت و ملت کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی پاکستان ابراز داشته و از خداوند متعال برای جان باختگان مغفرت و رحمت واسع الهی، برای خانواده‌های مصیبت دیده صبر و تسلی خاطر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark