کد مطلب: 35987
 
جنایاتی که در غزه صورت می گیرد موج بیداری در جهان ایجاد کرد
فرماندار شهرستان زاهدان گفت : کشتار فجیع کودکان و زنان بی گناه غزه توسط اسرائیل غاصب موج بیداری و آگاهی در جهان ایجاد کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۹
 
فرماندار زاهدان
عباسعلی ارجمندی با حضور در راهپیمایی روز قدس در مورد تفاوت راهپیمایی امسال نسبت به سالهای قبل به خبرنگار زاهدانه گفت : اتفاقاتی که در ماه رمضان امسال در جهان اسلام و کشورهای اسلامی از جمله سوریه ، مصر ، عراق و غزه افتاده موج بیداری در بین مردم جهان ایجاد کرد و مردم نسبت به پلیدیهای رژیم غاصب اسرائیل که وابسته به امریکا است آگاه تر شدند و همین امر سبب شد تا امسال باشکوه تر در صحنه حضور داشته باشند و  خشم و نفرت خود از این رژیم را اعلام و اعمال وحشیانه آنها را محکوم کنند.

وی گفت: ملت بزرگ ما همواره در دفاع از مظلومیت فلسطین پیشرو بوده است و در شهرستان زاهدان هم سیل خروشان مردم شیعه و سنی پیام مهمی برای رژیم ضد بشری صهیونیست‌ها خواهند داشت و آن این است که مردم مظلوم فلسطین و غزه تنها نیستند .

فرماندار زاهدان با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی حقوق بشر و سران کشورهای عربی در قبال جنایات غزه،‌ گفت:سران کشورهای عربی روحیه اسکتبار ستیزی ندارند و موج دینی در آنها ایجاد نشده است و خود را وابسته به کشورهای آمریکایی و اروپایی می دانند و همین امر سبب شده تا چشم خود را در مقابل این جنایات ببندند که ضربه این سکوت را هم خواهند خورد .

وی خاطر نشان کرد: برای حمایت از غزه باید کل مسلمانان جهان یکرنگ و یکصدا با هم متحد شوند تا بتوان در مقابل این وحشی گری‌ها ایستاد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark