کد مطلب: 48767
 
ادعای تقلب و شورش‌های خیابانی حماسه انتخابات 88 را به کام ملت تلخ کرد/ مردم در 9 دی آفات فتنه را شست‌وشو دادند
حجت الاسلام سیدرضا اکرمی گفت: هرکسی که بخواهد علیه اسلام،امام حسین، رهبر معظم انقلاب بخواهد و انقلاب اسلامی حرفی بزند و شعاری بدهد، من اورا جاهل یا مغرض می‌دانم.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۲
 
به گزارش زاهدانه ، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه ما در سال 88 چند خاطره خوش و چند خاطره تلخ داریم گفت: اول اینکه یک انتخابات ریاست جمهوری پرشور در کشور برگزار شد به طوری که 85درصد جمعیت در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند و خود این آمدن به پای صندوق رای دست‌ آوردهای خوشی را برای نظام جمهوری اسلامی در برداشت ولی بعد از اعلام نتایج برخی با مطرح کردن ادعای تقلب،ابطال و شورش‌های خیابانی باعث تلخ کامی ملت شدند.



وی افزود: این تخریب‌ها به‌قدری ادامه پیدا کرد تا رسید به عاشورای 88 و در این روز ما بی‌ادبی و جسارت عده‌ای اندک را مشاهده کردیم به طوری تقابل را جدی‌تر کرد تا اینکه مردم در روز 9 دی تمام آفات فتنه را شست‌وشو دادند و ماجرا را به پایان رساند.



رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: من حامی میرحسین موسوی بودم و برای او هم تا روز آخر تبلیغ می‌کردم و به ایشان هم رای دادم ولی بعد از مشخص شدن نتیجه رای‌گیری، با تمامی آن‌چیزی که در تقابل با نتیجه اعلام شده باشد مخالف بودم و به همین دلیل در مراسم تحلیف احمدی نژاد شرکت کردم.



وی افزود: در صبح روز عاشورا که آن جسارت‌ها رخ داد من مشهد بودم و بعدازظهر که به تهران رسیدم و مطلع شدم از ماجرا این موضوع و این عملکرد را محکوم کردم.



رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری ادامه داد: هرکسی که بخواهد علیه اسلام،امام حسین، رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی حرفی بزند و شعاری بدهد، من او را جاهل یا مغرض می‌دانم.



اکرمی در پاسخ به این سوال که سران فتنه جاهل بودند یا مغرض؟ گفت: به طور کلی بر این اعتقاد هستم که در کشور ما موج برخی را از این سو به آن سو می‌برد و عده‌ای از این موج آگاه و برخی ناآگاه هستند.



وی در خصوص حضورش در راه‌پیمایی 9دی ماه 88 گفت: من آن زمان نماینده مجلس بودم و یادم نیست که در آن حماسه حضور داشتم یا خیر.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark