کد مطلب: 48768
 
امام جمعه اهل سنت میرجاوه:
9 دی روز هوشیاری و بصیرت مردم ایران است/ بسیجیان و نیروهای سپاه نقش بزرگی در خنثی سازی فتنه 88 داشتند
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه با اشاره به اینکه 9 دی روز هوشیاری و بصیرت مردم ایران است، گفت: مردم، بسیجیان و نیروهای سپاه با حضور در این صحنه مقابل دشمنان ایستادگی و نقشه دشمن را خنثی کردند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
 
به گزارش زاهدانه، حماسه 9 دی نقطه افتخار ملت ایران در به اثبات رساندن بصیرت، تعهد، آگاهی و انسجام مردمی است که در راستای تحقق آرمانهای ارزشمند امام و شهدا همواره در صحنه حضور داشته اند زیرا ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری برای حفظ و پاسداری از کیان این مرز و بوم در روزی که دشمن قصد نفوذ وفتنه گری در کشور را داشت به پا خواستند و با خلق حماسه ای بزرگ برای چندمین بار اثبات کردند که در پای عَلم ولایت و دفاع از ارزشهای انقلاب در برخورد با عناصر فتنه گر و انحرافی وعوامل پشتیبانی کننده آنها در خارج از کشور ایستاده و می ایستند و برای اعتلای دین مبین اسلام یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواهند زد.
براستی که 9 دیماه تا همیشه در دل صفحات تاریخ به یادگار خواهد ماند زیرا روز تجدید پیمان امت با مقام معظم رهبری و خنثی سازی توطئه های دشمنان و روز تجلی بصیرت ملت ایران است.
در این راستا امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: 9 دیماه روز هوشیاری و بصیرت مردم ایران است زیرا چنین روزی با اشاره دشمن بر علیه نظام و رهبری رقم خورد اما با تدابیر خوب رهبر انقلاب و با حضور در صحنه مردم این فتنه خنثی شد.
مولوی ریگیان پور گفت: مردم ایران بسیار هوشیار هستند و با بصیرت و در مقابل هر نوع فتنه ای ایستاده اند.
وی با اشاره به هوشیاری مردم ایران در مقابل توطئه های دشمنان افزود:این ملت در طول تاریخ نشان داده که با ولایت و رهبری پیوند عمیقی دارد و تا آخرین لحظه پای دفاع از انقلاب ایستاده ایم.
وی با اشاره به اینکه در این فتنه بعضی از بزرگان انقلاب لغزش کردند و تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار گرفتند، بیان کرد: مردم، بسیجیان و نیروهای سپاه با حضور در این صحنه مقابل دشمنان ایستادگی و نقشه دشمن را خنثی کردند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه با بیان اینکه بسیجیان و نیروهای سپاه نقش بزرگی در این زمینه داشتند، ادامه داد: برپایی بیمارستان های صحرایی خود نشان از این دارد که اینها وفادارترین افراد پایدار به ولایت هستند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه اتحاد و همبستگی مردم رمز پیروزی آنان در جبهه کفر است، افزود: ملت ایران با همدلی و اتحاد در کنار یکدیگر زندگی می کنند و هنوز هم این توانایی را دارند که به مقابله با فتنه گران بپردازند.
مولوی ریگیان پور در پایان اظهار داشت: وحدت ملت ایران امروزه الگوی تمام کشورها و مذاهب اسلامی است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark