کد مطلب: 63112
 
معاون عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
چهارشنبه‌سوری در زاهدان ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت
معاون عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر انفجار ترقه‌ها و نارنجک دستی در شب چهارشنبه‌سوری ۱۶ نفر مصدوم شدند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حسن شه بخش معاون عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این ۱۶ نفر بر اثر انفجار ترقه و نارنجک دستی از ناحیه دست، پا، چشم و صورت دچار سوختگی سطحی شده‌اند که ۱۴ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص و ۲ نفر نیز کماکان بستری هستند این آسیب‌دیدگان در رده سنی ۱۱ تا ۱۸ سال هستند.

وی ادامه داد: ۱۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه موتورآمبولانس و ۳۲ نفر از نیروهای اورژانس ۱۱۵ در روز سه‌شنبه در آماده‌باش کامل بوده‌اند.

معاون عملیاتی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: همکاران ما در تمامی شهرستان‌های استان، در محل‌های برگزاری جشن چهارشنبه‌سوری مستقر بوده‌اند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بالین مددجویان برسند.

وی افزود: آسیب به چشم‌ها و دست‌ها نیز جزو بیشترین آسیب‌هایی است که در ایام چهارشنبه‌سوری به افراد وارد می‌شود، خواسته ما از خانواده‌ها این است که بیشتر مراقب فرزندانشان باشند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark