کد مطلب: 62979
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:
جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان مدافع ارزش های انقلاب است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: جامعه کار و تولید استان مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بیست و دوم بهمن در صحنه راهپیمایی حضور دارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
 
خلیل احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز»، بیان کرد: جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان بیست و دوم بهمن امسال همچون گذشته در صحنه حاضر خواهند بود و نشان می‌دهند که پای‌کار انقلاب و ارزش‌های های این نظام الهی هستند.

وی ادامه داد: تاریخ حماسی ایران اسلامی گواه این نکته است که جامعه کارگری و کارآفرینی از دیرباز در عرصه‌های مختلف، نقشی فعال و مسئولانه ایفا کرده‌اند و این موضوع در راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال هم‌بار دیگر به اثبات می‌رسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: دشمن از حضور مردم در صحنه نگران است، چراکه این حضور حمایت و پشتیبانی از انقلاب را نشان می‌دهد، بنابراین هر چه حضور اقشار مختلف پررنگ‌تر و قوی‌تر برگزار شود، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و همدلی ملت ایران را بیشتر به رخ جهانیان می‌کشد.

وی در پایان افزود: باتوجه‌به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مقدمه و پیشواز برای مشارکت حداکثری و حماسی در انتخابات خواهد بود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark