کد مطلب: 46049
 
جنگ عربستان در یمن برای اسلام نیست
امام جمعه نصرت آباد گفت: جنگ و خونریزی در ماه مبارک رمضان حرام و ناجایزاست، برهمین اساس جنگ عربستان تجاوزی در حق مردم مظلوم یمن است که هیچ امت اسلامی آنرا قبول ندارد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
 
جان داد نارویی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه با بیان اینکه جنگ در ماه های حرام الخصوص ماه رمبارک رمضان ناجایز وحرام است، اظهار داشت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و شوکت بهار قرآن است در این ماه باید حرمت میهمانی الهی را به نحو احسن نگه داشت و از جنگ و کشتار مظلومانه و بی دفاع مسلمانان خودداری کرد.
وی در خصوص جنگ عربستان علیه مردم یمن بیان کرد: این جنگ، جنگی است که هیچ کشور مسلمانی آن را قبول ندارد و کشورهایی که جنگ را شروع کردند متجاوز هستند.
نارویی گفت: جنگ و خونریزی در ماه مبارک رمضان حرام و ناجایزاست، لذا جنگ عربستان تجاوزی در حق مردم مظلوم یمن است که هیچ امت اسلامی آنرا قبول ندارد و از نظر اسلام نیز محکوم است.
امام جمعه نصرت آباد افزود: این اقدام متجاوزگرانه عربستان نشان داد که دفاع آنان در جنگ به نفع آمریکا و اسراییل بود نه اسلام، آنها در این جنگ تابع دشمنان اسلام شدند و نتیجه این جنگ به نفع آمریکا تمام شد.
وی ادامه داد: پیام ما این است که عربستان از جنگ دست و کشتار مظلومانه مردم دست بردارد.
نارویی با اشاره به سخن امام راحل که فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، افزود: ملت ایران در هر شرایطی پیروز است، ریختن خون شهدا بی جواب نمی ماند و از نظر امت اسلامی عربستان محکوم است.
امام جمعه نصرت آباد تصریح کرد: وجود خانه خدا و حرمین شریفه نشان از رهبری عربستان بر دیگر مناطق نیست زیرا خانه خدا و حرمین شریفه متعلق به همه امت اسلامی است و این جنایتی که همه امت اسلامی آنرامحکوم دارد، نمی تواند عربستان را به عنوان نماینده مسلمین و رهبر دنیا خطاب کند.
وی در پایان گفت: امید است که در این ماه پربرکت مشکلات همه مسلمانان الخصوص مردم یمن حل شود وعربستان از خونریزی و کشتار بی دفاع مردم دست بردارد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark