کد مطلب: 58361
 
نیمکت بدون مربی در تیم جوانان/ نوازی و کاظمی تایید نشدند، رحمان نپذیرفت
شرایط عجیب تیم جوانان محصول آلودگی در راهروهای ساختمان خیابان سئول است، بی‌برنامگی و بی‌مسئولیتی انکد جان تیم جوانان را خواهد گرفت.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱
 
به گزارش زاهدنیوز،به نقل از راه دانا، در آستانه برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی جوانان و با توجه به شرایط بسیار دشوار تیم جوانان برای رقابت با تیم‌های کامبوج، اندونزی و ازبکستان در گروه A رقابت‌ها، هنوز وضعیت سکان‌دار این تیم پایه به‌شکل رسمی مشخص نشده‌است.

پرویز مظلومی که به‌عنوان سرمربی جدید تیم جوانان ایران برنامه‌ها و افراد کادرفنی موردنیازش را برای فعالیت در تیم جوانان ارائه داده، هنوز توسط فدراسیون فوتبال به‌صورت رسمی معارفه نشده تا سردرگمی گریبان آتیه‌سازان فوتبال مملکت را فرا بگیرد.

دیروز در جلسه هیئت‌رئیسه و کمیته فنی فدراسیون فوتبال با پرویز مظلومی درمورد مسائل تیم جوانان ایران، سرمربی سابق استقلال با اراده برنامه‌هایش برای تیم جوانان، حسین کاظمی و محمد نوازی به‌عنوان دستیاران خود نام برد که این دو نام توسط اعضای هیئت‌رئیسه و کمیته فنی رد شدند.

اعضای کمیته به پرویز مظلومی نام رحمان رضایی را پیشنهاد دادند تا مدافع سابق پرسپولیس کنار مظلومی قرار بگیرد اما رضایی که ابتدا با پیشنهاد سرمربیگری تیم جوانان نیز مواجه شده بود و بنابه‌دلایلی این پیشنهاد منجر به همکاری نشده بود، از حضور به‌عنوان نفر دوم کادر تیم جوانان سرباز زد تا فعلاً تیم جوانان نه سرمربی رسمی داشته باشد و نه کادرفنی معرفی شده.

سردرگمی‌ها در راهروهای ساختمان فدراسیون فوتبال به‌حدی بالاست که حتی خود اعضای تصمیم‌گیرنده نیز نمی‌دانند باید چه کنند. هیئت‌رئیسه، کمیته فنی و دبیرکل فدراسیون فوتبال هنوز برای آینده یک تیم ستاره‌پرور برنامه‌ای ندارند و مشغول پاس‌کاری مسئولیت بین یکدیگرند.

 

انتهای پیام

Share/Save/Bookmark