کد مطلب: 59127
 
راننده ای که عابران را در پشت چراغ جارو کرد!
خارج شدن خودروی فولکس واگن از کنترل راننده و برخورد آن با عابران پیاده صحنه ای وحشتناک را در یکی از خیابان های خارکیف رقم زد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۴
 
وبه گزارش زاهدنیوز،به نقل از باشگاه خبرنگاران، یدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تصادف شدید یک خودروی فولکس واگن با تعدادی از عابران پیاده در یکی از خیابان‌های اکراین را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این خودرو پس از برخورد وحشتناک با چهار عابر پیاده آن‌ها را نقش بر زمین کرد. عابران پیاده یک مرد، یک زن، یک کودک و یک عابر پیاده دیگر بودند که منتظر عبور از چهارراه بودند.

یکی از مجروحان حادثه زن ۵۰ ساله‌ای بود که در این حادثه دچار شکستگی جمجمه سر شد و در کما به سر می‌برد. همچنین یک پسر ۹ ساله در این حادثه دچار شکستگی از ناحیه پا شد. همچنین مجروح دیگر این تصادف که یک مرد است در بیمارستان بستری شده است.

نام راننده خودرو «علی هندی»، یک دانشجوی مصری اعلام شده است. در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده مشاهده می‌شود در حالی که عابران پیاده منتظر سبز شدن چراغ برای عبور از عرض خیابان هستند ناگهان این خودرو با آن‌ها برخورد می‌کند. در یکی از صحنه‌های ویدئو افراد مجروح در حالی که نقش بر زمین شده اند دیده می‌شوند.

این اتفاق در یکی از خیابان‌های شهر «خارکیف» اکراین رخ داد. راننده خاطی توسط پلیس این کشور دستگیر شد. این راننده طبق حکم دادگاهی در اکراین به علت رانندگی خطرناک به ۸ سال زندان محکوم شده است.

 
 
Share/Save/Bookmark