کد مطلب: 51477
 
یادداشت/
خودکشی سلطانی نتیجه امپریال پرستی کارگزاران است
آقایان، سلطانی کار بزرگی کرد پست بودن شما را به رخ تان کشید تا بوی تعفن پول پرستی و نظام تفکر ارباب و رعیتی که ارث خاندان شماست در بینی تان بپیچد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸
 
به گزارش زاهدانه،آقای حسین مرعشی که صاحب بسیاری از کارخانه جات و شرکت های واردات ماشین های چینی و غیر چینی است در نزدیک خود کارمندی داشته است که در سن نزدیک 60 سالگی با مشکلات قلبی شدید برای معاش خود مجبور به استفاده از مترو برای آمدن از کرج به تهران بوده است.


ای کسانی که بفکر آبادانی کشور هستید و به دنبال اتصال دریای خزر به دریای عمان یک نیم نگاهی هم به اتاق کنار دستتان بیاندازید، درست است که حزبتان اسلامی نیست آیا انسانی هم نیست ؟؟


در طبقه بالای اتاق این خودآویخته، دفتر مجله صداست که ماهانه حداقل 100 میلیون تومان خرج آن است در حالی که او محتاج پول خرید یک جلد از آن...آنقدر نزدیک و اینقدر دور ؟؟


محسن هاشمی رفسنجانی معاونت عمرانی کل دانشگاه  آزاد اسلامی ایران است و او زیر فشار نداشتن شهریه یک ترم همان دانشگاه بود !!!


خودکشی سلطانی نتیجه امپریال پرستی کارگزاران است.


راستی آقای مرعشی از انار های باغ چند صد هزار هکتاری خود در ساوه به آقای سلطانی داده بودید ؟؟


چگونه وقتی بفکر سلطانی که از خودتان بود، نبودید!! به فکر مردم هستید ؟؟


سلطانی کار بزرگی کرد پست بودن شما را به رخ تان کشید تا بوی تعفن پول پرستی و نظام تفکر ارباب و رعیتی که ارث خاندان شماست در بینی تان بپیچد. اگر جان و زندگی کارمندتان به اندازه یک کانال خبری معروف برایتان ارزش داشت و به اندازه آن خرجش میکردید شاید دستتان رو نمی‌شد.



به قول سلطانی، آقای دکتر کرباسچی ، آقای دبیر کل ، شما که هوای صد ها برج ساز تهران را داشتید هوای کارمند خود را هم داشتید ؟؟ آیا مگر از کلام شهید بهشتی نگفتید : حزب معبد من است! پس چرا حزب مقتل سلطانی شد ؟؟



آقای جهانگیری رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران...شورای شما متشکل از استاد دانشگاه با دو دکترا از انگلستان و صاحب بزرگترین معادن ایران و صاحب قدرتمندترین شرکت ترانزیت خاورمیانه و نمایندگان مجلس قبلی و فعلی و مشاور وزیر و وکیل تا شهردار و فرماندار و روحانی تشکیل شده است ...


فرزندان شما که برای بهبود زبان انگلیسی خود در تابستان در انگلستان و ... در اردو های فشرده هستند را حاضر هستید یک لحظه صحنه به دار آویخته شدن سلطانی را ببینند یا روحیاتشان بهم میریزد ؟؟


 آیا فرزندان سلطانی استحقاق تحصیل را نداشتند ؟؟ شما و حزبتان و یا بهتر بگویم باند خطرناکتان با رانت خواری در همه ابعاد کشور ، حتی تحصیلات عالیه را هم مختص خود کردید ؟!!



آقای مرعشی اگر بر سر منافع شخصی خود از عدم حمایت تمام قد حزب از محمدرضا عارف دلخور شدید و قهر کردید و دیگر هزینه ها را تقبل نمیکنید باید بگویم قهر شما یک آدم را کشت !!!!!!!


قاتل سلطانی طناب دارش نبود بلکه قاتل سلطانی دار وابستگی های شما به دنیا بود. اگر از چند قلم غذاهای کنگره حزب تنها  یک قلم کم میکردید یا گل های جلوی تالار ها را آنچنانی سفارش نمیدادید یا بفکر برگزاری انتخابات شورای مرکزی به صورت الکترونیکی نبودید شاید سایه سلطانی هنوز بر سر خانواده اش بود.


سلطانی به محققان علوم اجتماعی کمک کرد تا سر نخ افزایش خودکشی این روز ها را پیدا کنند. باندی که خون مردم این مملکت را در شیشه های پول پرستی و دنیا پرستی  و کدخدا پرستی خود کردند ، را عیان کرد.



چرا سلطانی خود را در خانه یا جای دیگر  به دار نیاویخت ؟؟؟


چرا سلطانی در طبقه دوم ساختمان مرکزی حزب ، محل برگزاری شورای مرکزی حزب خود را به دار آویخت ؟؟ در محلی که بسیاری از برنامه ریزی های کلان کشور صورت میگرد !!!

 


آقای سلطانی چه حالی داشتی وقتی آقای مرعشی خشمگین شد که چرا از عارف خوب حمایت نشده تا رییس شود !! و  تو نگران گذران زندگی روزمره ات؟؟؟



سلطانی در مقتل اخلاق خود را به دار آویخت



خون سلطانی ارزشی ندارد چون آنجایی که خود را به دار آویخت تنها یک چیز ارزشمند است : » هرم قدرت « !!!

 


هرمی که برای ساخته شدنش هزاران سلطانی باید له شوند !!!

 

نویسنده: امیرحسین جوانشیر _ فعال سیاسی


Share/Save/Bookmark