کد مطلب: 29995
 
روحانی استعفای نجفی را پذیرفت
روحانی ضمن پذیرش استعفای نجفی برای وی نوشت: بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب می نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشا خدمات ارزشمند باشید.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۷
روحانی استعفای نجفی را پذیرفت
 
به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه اطلاع ریاست جمهوری ایران، در حکم رییس جمهوری خطاب به نحفی که امروز (پنجشنبه) منتشر شد، آمده است: توفیق همکاری با اندیشمندی پرتلاش چون جنابعالی برای دولت تدبیر و امید فرصتی ارزشمند بود. بسیار علاقمند بودم که این همکاری همچنان ادامه داشته باشد و لذا علیرغم تقاضاهای مکرر شما در هفته های گذشته، بر ادامه همکاری پای فشردم ولی در برابر اصرار جنابعالی و به دلیل حفظ سلامت جسمی شما، با درخواست استعفایتان موافقت می شود.  

بدینوسیله ضمن آرزوی سلامتی، مراتب تقدیر خویش را از زحمات و تلاش های بی دریغ و ارزنده جنابعالی در طول دوره مسئولیت معاونت رییس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابراز می نمایم.
 
امید است همچون گذشته با اتکاء به ایمان، دانش و تجربیات ارزشمندتان منشا خدمات موثری بوده و همواره از الطاف الهی بهره مند و در جهت اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید. 
 
بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور رییس جمهور و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب می نمایم تا همچنان در کنار دولت تدبیر و امید منشا خدمات ارزشمند باشید. 

روز گذشته دانا در خبری اعلام کرده که نجفی رئیس سازمان میراث فرهنگی از این سازمان می رود و احتمالا صالحی امیری جایگزین او می شود.

دانا همچنین در خبر خود به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که جهانگیری معاون اول روحانی نیز استعفا داده، بعد از انتشار این خبر موج گسترده ای از فشار ها بر دانا وارد شد تا این خبر را از خروجی خود حذف کند اما دانا اعلام کرد که اگر این خبر صحت ندارد آمادگی انتشار هرگونه توضیح و تکذیب در خصوص این خبر را دارد که البته هیچ توضیح یا تکذیبی در این رابطه برای دانا ارسال نشد.

اما امروز و بعد از گذشت 24ساعت از این خبر، رسانه های همسو با دولت خبر استعفاها و تغییرات دولت را در دستور کار خود قرار دادند و سعی داشتند به نوعی این خبر را تکذیب کنند حتی یکی از این رسانه ها در مصاحبه ای با صادق مشاور رئیس جمهور سعی کرد تا خبر دانا را تکذیب کند اما مشاور رئیس جمهور در مصاحبه با این روزنامه تنها کلیاتی را مطرح کرد و در تائید تا تکذیب آن هیچ سخنی نگفت.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark