کد مطلب: 63104
 
پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان به مناسبت روز شهدا
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان طی پیامی روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید تبریک گفت.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۶
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، محمد ناظری طی پیامی ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی خصوصاً خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و خدمتگزاران این عرصه در استان پهناور سیستان و بلوچستان تبریک گفت.
 
 متن پیام محمد ناظری به شرح زیر است:

 بسمه‌تعالی

«تکریم شهیدان به آن است که این ملت هرگز در برابر سلطه‌گران مستکبر سرخم نکنند. یاد شهیدان باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد» مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 اگرچه تمامی روزها و ایام هفته به شهیدانی تعلق دارد که آرامش، آبادانی، رشد و توسعه ایران اسلامی و آسایش هم‌وطنان را به‌راحتی خویش ترجیح دادند؛ اما یقیناً نام‌گذاری ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مصوبه شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در سال ۱۳۸۳ به نام روز «بزرگداشت شهدا» می‌تواند در توجه به جایگاه، خانواده و فرزندان شهدا نقشی مؤثر داشته باشد.

نام‌گذاری ۲۲ اسفندماه به‌عنوان «روز بزرگداشت شهدا»، افتخاری بی‌بدیل برای گرامیداشت الگوهای ایثار و استقامت، شجاعت، تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و همچنین یادآوری این مطلب است که استقلال، اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان والامقام و صبر خانواده‌های معظم آنهاست.

اینجانب فرارسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به محضر تمام مردم شریف به‌ویژه خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران و خدمتگزاران این عزیزان داستان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که در مسیر تعالی شهدای عزیز و پایداری حقیقی از خون شهیدان و ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بیش‌ازپیش موفق و موید باشیم.

امید که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و هم‌زمان ایثارگرشان توشه آخرتمان شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark