کد مطلب: 43124
 
مقام معظم رهبری شاه کلید وحدت و اتحاد جامعه اسلامی است
استاد و مدرس حوزه علمیه مسجد مکی زاهدان گفت : نقش مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت جامعه اسلامی بسیار مهم است .
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۸
 
مولوی عبدالحلیم قاضی
مولوی عبدالحلیم قاضی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم ( ص ) و هفته وحدت در گفت و گد با خبرنگار زاهدنه اظهار داشت : پیام وحدت در این است که همه مسلمانان از از فرقه و مذهب و در هر مکانی باید وحدت را با یکدیگر حفظ کنند و به یکدیگر احترام بگذارند تا جامعه اسلام را تشنج و نا امنی دور کنیم .

وی به نقش علما در ایجاد وحدت اشاره کرد و افزود : علما اهل سنت و تشیع نقش کلیدی را در ایجاد وحدت دارند اگر علما با یکدیگر یکدل و صمیمی باشند توده مردم هم به دنبال انها حرکت می کنند و به فرمایشات آنها عمل می کنند.

استاد و مدرس حوزه علمیه مسجد مکی زاهدان بیان داشت : مقام معظم رهبری نقشی مانند شاه کلید در اتحاد و وحدت جامعه اسلامی دارد زیرا رهبر جنبه های مثبتی را می تواند ایجاد کند و دستور دهد و مردم کشور و جهان اسلام از رهبری تبعیت می کنند و از این مقام حرف شنوی دارند و رهبری با فرمایشات خود می تواند جلوی اختلافات را بگیرد.

وی گفت : گروه های تکفیری مانند داعش جایگاهی در میان مسلمانان ندارند و برای محرومیت و به انزوا کشیدن آنها همین قدر کافی است که کل مسلمانان معتدل دنیا مخالف حرکات تندروی انها هستند و عده ای افراطی با ایجاد ناامنی در منطقه قصد ایجاد اختلاف بین مسلمین را دارند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark