کد مطلب: 62934
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان:
به مناسبت دهه فجر عضویت در کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی در کتابخانه‌های عمومی این استان عضویت رایگان و جرائم دیرکرد منابع بخشوده شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶
 
حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: اعتبار کدهای تخفیف عضویت رایگان تا ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود و فهرست پرتال کتابخانه‌های عمومی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی نیز در نشانی www.samanpl.ir در دسترس است.

وی افزود: در این ایام علاوه بر برنامه‌های خدماتی، برنامه‌های ترویجی، تبینی و فرهنگی از جمله برگزاری نشست‌ها و جلسات کتاب‌خوان، نقد و بررسی کتاب و کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اساتید و معرفی چهره‌های شاخص انقلاب، دانشمندان و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به حوزه ترویجی و انتشار سه پوستر معرفی کتاب ادامه داد: هر کدام از این پوسترها شامل معرفی چند کتاب هست که در این ایام منتشر خواهیم کرد.

وی با اشاره به تکریم خانواده شهدا و حضور در مزار شهدا برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و شهدا در پایان اذعان کرد: رقابت‌های فرهنگی کتاب محور و تکیه بر چند کتاب به‌ویژه کتاب «چوکان حمینی» که روایت دستاوردها و خدمات جهاد سازندگی در ۲ سال گذشته در شهرستان زر آباد سیستان و بلوچستان نوشته علیرضا میرشکار در این ایام به کتابخانه‌ها تزریق خواهد شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark