کد مطلب: 62943
 
فرمانده حوزه شهیده ترکان خبر داد:
همایش تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری
فرمانده حوزه شهیده ترکان گفت: همایش تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری با حضور بانوان شاغل در ادارات زاهدان در سالن اجتماعات حوزه علمیه نرجس برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۲
 
منیره حیدری در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیور» ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: با حضور کمیته بانوان ستاد دهه فجر در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه نرجس به‌منظور تحکیم بنیان خانواده و تبیین فرزندآوری برای بانوان شاغل در ادارات این همایش برگزار شد.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تکثیر نسل برای حفظ نظام اسلامی وظیفه‌ای عمومی است و معروفی بالاتر از حفظ نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد در این راستا با برگزاری جلسات و همایش‌های گوناگون سعی در تبیین فرزندآوری داریم.

فرمانده حوزه شهیده ترکان تصریح کرد: بانوانی که امروز در این همایش گرد هم جمع شدند هریک در عرصه‌های کاری و فعالیت‌های اجتماعی سرآمد هستند این بانوان در عرصه خانواده نیز پیشرو و موفق هستند بانوان مسلمان هم در عرصه‌های کاری و هم در زمینه خانه و خانواده موفق عمل می‌کنند.

وی افزود: جمعیت جوان باعث پیشرفت کشور و ایجاد جامعه‌ای سالم و بانشاط می‌شوند باتوجه‌به همه مشکلاتی که در عصر حاضر با آن مواجهه هستیم نباید از فرزندآوری که زمینه تحکیم بنیاد خانواده است غافل شویم.

حیدری تشریح کرد: نباید گذاشت چهره جوان و پرنشاط کشور به چهره‌ای پیر و سالخورده تغییر پیدا کند و در این راه با اهتمام ویژه باید تلاش کرد که با هجمه‌های دشمن و جنگ روانی که برای ازبین‌بردن بنیاد خانواده‌های ایرانی نشانه گرفته است مقابله کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: بانوان شاغل علاوه بر تمام مشغله‌های که با آن مواجهه هستند نباید از این امر مهم و حفظ خانواده غافل شوند؛ زیرا که این بنیان از محکم‌ترین بناها است و قطعاً بانوان در خانواده نقش اساسی برای تحکیم و ایجاد خانواده بانشاط و در نتیجه جامعه‌ای سالم ایفا می‌کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark