کد مطلب: 42602
 
پیام سرلشکر جعفری به مناسبت شهادت سردار حمید تقوی
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت سردار حمید تقوی تأکید کرد: سردار تقوی پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و در میدان‌های سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای نیاسود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
پیام سرلشکر جعفری به مناسبت شهادت سردار حمید تقوی
 
به گزارش زاهدانه ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافعین عتبات عالیات پیامی صادر کرد.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"
 
«شهادت مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است؛ چرا که در مرگ طبیعی و عادی، انسان متاع جان خود را گم میکند.» مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)
 
خانواده معظم شهید سرافراز سردار سرتیپ پاسدار حمید تقوی سلام علیکم بما صبرتم
 
درود و تحیت خداوند بر شهید سردار حمید تقوی که در میدان‌های سخت پاسداری از انقلاب اسلامی لحظه‌ای نیاسود، همو که پیرو راستین مکتب امامت و ولایت بود و همواره دل در گرو عشق امام و مقتدایش، خمینی کبیر(ره) داشت، مجاهد سلحشوری که تا آخرین نفس در صیانت از ارزشهای والای اسلامی و تبعیت خالصانه از مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) درنگ ننموده تا سرانجام با قامتی استوار و قلبی سرشار از عشق و ارادت به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به درجه‌ی رفیع شهادت نائل گردید.
 
اینجانب شهادت آن پاسدار وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز شهید، بستگان، همرزمان آن شهید و مردم شریف عراق تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
حضرت حق روح پر فتوح آن شهید عزیز را با مولا و مقتدایش حضرت امیرالمومنین امام علی (ع) سلحشور و به خانواده محترم صبر و شکیبایی تؤام با عزت، سعادت و پاداش صابرین عنایت فرماید. ان‌شاء‌الله
 
سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark