کد مطلب: 62952
 
مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مردم و رهبری پای آرمان‌های انقلاب ایستادند
مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مردم و رهبری انقلاب اسلامی نیز با تمام هزینه‌ها و سختی‌ها پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و مبارزه کردند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۰
 
ابوالحسن رضایی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: عمدتاً هر تغییر و تحولی در هر سطحی همراه با هزینه‌ها و مقاومت‌هایی است هر انقلابی نیز منشأ تحولاتی در آینده می‌شود؛ چون با منافع عده‌ای در تعارض است و می‌تواند با هزینه و مبارزه و سر سختی‌هایی همراه باشد.

وی ادامه داد: در سطح جهان تا کنون انقلاب‌های زیادی انجام شده در آمریکا، در کوبا، در چین، در هند، در اندونزی و در ایران به‌صورت خاص به‌عنوان انقلاب اسلامی در مقابله با امپریالیسم جهانی به‌عنوان یک ابرقدرت مطلق بر جهان، لذا طبیعی است وجود منافع عظیم برای آمریکا و غرب در ایران باعث مبارزه و سرسختی آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی ایران شود.

 مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه سلمان استان تصریح کرد: در مقابل مردم و رهبری انقلاب اسلامی نیز با تمام هزینه‌ها و سختی‌ها پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و مبارزه کردند ایران قربانی تروریسم آمریکا و اسرائیل و قربانی تحریم‌های ظالمانه شد قربانی هشت سال جنگ خانمان‌سوز شد و میلیاردها ثروت ایران به بهانه‌های مختلف بلوکه شد.

وی افزود: در این ۴۵ سال انقلاب اهداف مهم و اساسی انقلاب نهادینه شده است شعار انقلاب استقلال آزادی جمهوری اسلامی بوده است استقلال به مفهوم اقتدار در همه ابعاد برای جلوگیری از استعمار استثمار که در حال حاضر همه جنبه‌های استقلال را داریم.

رضایی تشریح کرد: هیچ وابستگی و سرسپردگی به شرق و غرب نداریم استقلال در صنعت دفاعی و موشکی عامل اصلی امنیت ایران است همه می‌دانند در صورت ضعف ایران در صنعت دفاعی لحظه‌ای برای حمله به ایران تعلل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: پهپادهای بسیار پیشرفته راهدار گریز و نقطه زن، هواپیماهای بدون سرنشین و صدها نمونه دیگر امنیت ما و حتی شرکای راهبُردی ایران را تضمین کرده است.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه سلمان استان عنوان کرد: در حوزه‌های دانشگاهی پیشرفت‌های علمی مثل سلول‌های بنیادین نانو فن آوری و سایر موارد علمی از قبیل جراحی‌های خاص قلبی و پیوند استخوان و کبد و... عامل استقلال و خودکفایی ایران است.

وی ادامه داد: در دوران قبل از انقلاب ما تحت سلطه بودیم در دوران قاجار و پهلوی در جنگ جهانی اول و دوم تماماً زیر چکمه‌های سربازان روس و آلمانی‌ها و بریتانیا جان دادیم؛ اما در ۴۵ سال انقلاب اسلامی تمام کشورهای دنیا به قدرت و اقتدار ایران سر تعظیم فرود آوردند.

اقتدار دو قرن اخیر هرگز در طول تاریخ ایران تکرار نشده است

رضایی اظهار کرد: در حال حاضر اقتدار بی‌سابقه در دو قرن اخیر تحرک اجتماعی بی‌سابقه و بسترسازی جریان بسیار مساعد آزادی اندیشه در دو قرن اخیر هرگز در طول تاریخ ایران تکرار نشده است.

 مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه سلمان استان گفت: رشد بسیار شدید ورزش قهرمانی و پهلوانی و افزایش چشمگیر قابل‌ملاحظه سرانه ورزش، ورود مقتدرانه بانوان به ورزش از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب برای بانوان در ایران است.

وی افزود: ترجمه انواع کتاب‌ها با نگرش متفاوت ایجاد وزارت گردشگری توسعه هنرهای دستی در سطح ایران، افزایش چشمگیر سرانه دانشگاه‌ها در رشته‌های پزشکی و تخصصی، مدارس، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی، کاهش چشمگیر مرگ‌ومیر به‌ویژه مرگ‌ومیر مادران و نوزادان همه از دستاوردهای مهم انقلاب ایران است که هرگز هیچ‌کس نمی‌تواند از آن‌ها چشم‌پوشی کند آمارهای جهانی در اکتشاف نفت و گاز و تولید بنزین علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه دستاورد بزرگ ایران بعد از انقلاب است.

رضایی عنوان کرد: مردم ایران در حال حاضر در کشتی بزرگ جهانی در فشار و تنگناهای اقتصادی و معیشتی گرفتار شده‌اند تورم شدید و گرانی‌های بالا و سطح درآمد و دستمزدهای پایین مهم‌ترین مشکل مردم ایران است.

وی ادامه داد: دشمن نیز بهترین راه مبارزه را امروز مبارزه اقتصادی و فرهنگی قرار داده است سکان‌دار انقلاب یعنی رهبر معظم انقلاب راه مطالبه‌گری مردم را قانون مجلس و دولت، فعالیت جهادی و انقلابی و کار شبانه‌روزی و همت مردم و صرفه‌جویی و اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از اشرافی‌گری مسئولین می‌داند.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه سلمان استان در پایان اذعان کرد: امروز دشمن به دنبال سناریوی اختلاف‌افکنی، شورش و تحرکات ضداسلامی و فرهنگی و اجتماعی در کشور است و بهترین راه آن سوءاستفاده از مسائل فرهنگی و اقتصادی است؛ اما با هوشیاری مردم خنثی شده است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark