کد مطلب: 63032
 
دعوت مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان برای شرکت در انتخابات
ایرج حسن‌پور، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مردم شریف سیستان و بلوچستان را به حضور حداکثری در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، ایرج حسن‌پور، مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای کارکنان اداره کل صمت استان، تجار، بازرگانان، صنعتگران، معدن‌کاران، اصناف، بازاریان و مردم شریف استان را به حضور حداکثری در انتخابات سیاسی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

حضور حداکثری در انتخابات شعور سیاسی مردم را نشان می‌دهد و در این میان جامعه صمت استان نقش بسیار تأثیرگذار و مهمی در جامعه دارند و طبق منویات مقام معظم رهبری میزان رأی ملت است.

مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و زمینه‌ساز پیشرفت کشور است و باتوجه‌به ظرفیت و پتانسیلی که جامعه تولید و تجارت استان دارند می‌توانند زمینه‌ساز افزایش مشارکت در انتخابات شوند.

مقام معظم رهبری در ابتدای امسال به انتخابات ۱۱ اسفندماه اشاره کرده و چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را مورد تأکید قرار دادند که نشانگر اهمیت انتخابات امسال است که باید این مهم در استان سیستان و بلوچستان به‌خوبی محقق شود تا شرمنده خون پاک خون شهیدان نشویم.

برگزاری پرشور انتخابات، فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویای، بالندگی و اقتدار ملت همیشه سربلند ایران است و در این میان، از جامعه تولید و تجارت استان سیستان و بلوچستان دعوت می‌کنم با شرکت در این انتخابات، با انتخابی درست و اصلح و در پاسخ به فراخوان جهاد سیاسی و اجتماعی مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری را در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران و تعیین سرنوشت ملی رقم بزنیم.

اینجانب امیدوارم در آزمون سرنوشت‌ساز سیاسی پیش‌رو به لطف و عنایت الهی که موجب افزایش عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی خواهد بود سربلند شویم

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark