کد مطلب: 62980
 
مسئولین سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه گفتند؛
ملت ایران با همه وجود از اهداف انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند
مسئولین سیستان بلوچستان نیز همراه و همگام با مردم شیعه و سنی پایتخت وحدت اسلامی برای خلق حماسه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴
 
محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» بیان کرد: ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی حدود چهل و پنج سال در میدان هستند و با همه وجود و با همه امکاناتشان تلاش می‌کنند از اهداف انقلاب اسلامی که همان اهداف اسلام عزیز است دفاع کنند.

وی افزود: ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه خود در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها نشان داده‌اند که همیشه پای این کشور و آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌اند و همیشه در میدان هستند.



ملت ایران در انتخابات حماسه‌ای بی‌نظیر خلق خواهند کرد
علیرضا شهرکی فرماندار زاهدان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم شیعه و سنی زاهدان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که هر سال بانشاط و انرژی بیشتری نسبت به سال قبل در صحنه حضور دارند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که در ۱۱ اسفند در انتخابات حماسه‌ای بی‌نظیر دیگر خلق خواهند کرد.

مردم تمام قد پای این انقلاب ایستاده اند
حسن بروشکی، مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مردم تمام قد پای این انقلاب ایستاده اند و در مسیر انقلاب خدمت می کنند.

وی اظهار کرد: حدود ۹۰۰ هزار دانش آموز در اجتماع ۲۲ بهمن شرکت کرده اند و با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید بیعت می کنند.

بروشکی تصریح کرد: امروز روز پیروزی جنود رحمان بر جنود شیطان است و ان شا الله که بتوانیم در مسیر انقلاب اسلامی بمانیم و خدمت کنیم و نسلی که امروز با ان مواجه هستیم در مسیر انقلاب تربیت کنیم.



حضور شیعه و سنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه همبستگی است
ابوالفضل احمدزاده، دادیار حقوق عامه دادگستری زاهدان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: امروز روز ۲۲ بهمن‌ماه است، بهمنی که یادآور حضور یکایک افرادی است که در خط اول مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند.

وی اظهار کرد: همان‌طور که مشاهده کردید هنوز ساعت ۹ نشده بود که میدان آزادی زاهدان محل آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن مملو از حضور پر شور و گسترده مردم بود، این مردم امروز نشان دادند که مثل همیشه در صحنه هستند.

احمد زاده بیان کرد: مردم امروز نشان دادند که بر عهدی که با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بسته‌اند بر آن پایدار هستند، نکته دیگری که بسیار نظر من را جلب کرده حضور نوجوانان است که پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته‌اند.

وی گفت: این پرچم تا ابد برافراشته خواهد بود باید اشاره کرد برادران و خواهران اهل‌سنت در کنار برادران و خواهران اهل‌تشیع حضور دارند و بزرگان هر دوتا طوایف و اقوام هستند که نشانه همبستگی است.

امروز مردم با حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند

محمد نخعی، فرمانده سپاه ناحیه زاهدان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم گرد هم آمدند تا این جشن پیروزی انقلاب را با هم برگزار کنند، همه ساله شاهد این هستیم که ایام‌الله ۲۲ بهمن گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: امسال هم دشمنان نگاه ویژه‌ای به این مراسم داشتند و دنبال این بودند تا مردم را از شرکت در راهپیمایی ناامید کنند؛ اما امروز مردم با حضور پر شور و باشکوه خودشان مشت محکمی بر دهان بیگانگان و در رأس آن‌ها آمریکا جنایت‌کار زدند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن علی‌رغم تبلیغات منفی دشمن بی‌سابقه بود
امیرمحمد براهویی، شهردار زاهدان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان اسلام و ایران، شاهد حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم.

وی افزود: امروز شاهد استقبال بیش از گذشته مردم از کوچک و بزرگ، بانوان، جوانان و بزرگ‌مردان جامعه در راهپیمایی هستیم.

شهردار زاهدان تصریح کرد: امروز اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم در صحنه هستند و با راهپیمایی پر شور ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب را گرامی می‌دارند.



انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark