کد مطلب: 62944
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:
جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان با اکران فیلم میرو آغاز شد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم فجر استان سیستان و بلوچستان با اکران فیلم میرو به کارگردانی حسین ریگی و سرمایه‌گذاری بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۰۰
 
محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین استانی و اکران فیلم میرو به کارگردانی حسین ریگی با سرمایه‌گذاری بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در سینما هلال زاهدان آغاز شد.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کارگردانی حسین ریگی، تهیه‌کنندگی سعید الهی و حضور بازیگرانی چون سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، حمید ابراهیمی و جمعی از هنرمندان بومی استان سیستان و بلوچستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به‌عنوان یکی از محصولات سینمایی دفاع مقدس در چابهار تولید شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: این فیلم سینمایی سومین تجربه کارگردانی حسین ریگی است که با سرمایه‌گذاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، همکاری استانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان آن را به سرانجام رسانده است.

وی در پایان عنوان کرد: اصلی‌ترین وجه تمایز میرو با دو فیلم قبلی حسین ریگی، زمان روایت آن را بیان کرد که مربوط به دوران دفاع مقدس با قهرمانی برخاسته از خطه سیستان و بلوچستان است.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark