کد مطلب: 63079
 
ششمین دوره هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد
ششمین دوره هفته فیلم و عکس استان سیستان و بلوچستان که از تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفند در محل مجتمع فرهنگی و هنری بزرگ زاهدان برگزار شد شب گذشته به کار خود پایان داد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۹
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، در این رویداد غیررقابتی تعداد ۱۵ فیلم و ۵۱ عکس از هنرمندان استان در معرض نمایش قرار گرفت و اکران فیلم‌های کوتاه استان به همراه مروری بر آثار منتخب فیلم‌های جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت هر روز در ۲ مرحله در سالن سینما اشراق زاهدان صورت پذیرفت.

نمایشگاه عکس با موضوع آزاد، محیط‌زیست استان و انتخابات در دو نوبت صبح و عصر در محل نگارخانه فردوسی برپا خواهد بود یکی از بخش‌های مهم این رویداد هنری اردوی یک‌روزه‌ای بود که عکاسان استانی به منطقه لار اعزام شدند.

گفتنی است این رویداد غیررقابتی بود و علاوه بر عکاسی جلسات تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه استان هر شب در سالن زنده‌یاد علی شهری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مهدی رخشانی، محسن شیرزایی، محمدعلی رخشانی، قاسم خسروی، بهنام قدوسی، اسماعیل جمالزائی، شایان غلامی، جواد میر اولیایی، زهره طلوعی، سمیه شه بخش، هما سنچولی آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارائه کردند.

همچنین، آثار عکس مهدی نجار پیشه، اسحاق عرب، محمود میربزرگ، محسن شیرزایی، مهدی پور عابدی، مختار خالقی، حامد غلامی، سجاد مباشری، علی عبدلی، سعید درانی، مهران اصلی، محمد دهدست، نازی ابراهیمی کتمجانی، مهسا رضایی، ملیحه شاه بیکی، سمیه شه بخش، ژیلا نمرودی، هیوا سوری، طیبه نجاری، سمیه شیخ ویسی، حدیث معزی، اسماعیل جمالزایی، سبحان رنگریز و صادق سوری در نمایشگاه عکس ششمین دوره هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان در معرض دید عموم قرار گرفت.

ششمین هفته فیلم و عکس سیستان و بلوچستان به‌صورت غیررقابتی بوده و از استعدادهای جوان استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark