کد مطلب: 49796
 
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛
وقتی امنیت نخستین الزام پیشرفت کشور می شود/ نیروی زمینی سپاه در جهت تامین امنیت فعالیت می کند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نخستین الزام پیشرفت و توسعه هر کشور را وجود امنیت در آن عنوان کرد و گفت: نیروی زمینی سپاه با استفاده از تمام توان فنی، تکنیکی، تاکتیکی و عملیاتی و راهبردی خود در جهت تامین امنیت این مناطق فعالیت می کند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹
 

به گزارش زاهدانه، سردار حسین سلامی در حاشیه دومین روز از رزمایش پیامبر اعظم(ص) نیروی زمینی سپاه که در منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان برگزار شده بود در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای بومی منطقه یکی از اصول رزمایش پیامبر اعظم است، گفت: قرارگاه های طوایف، اداره کننده دسته های رزمی مستقر در منطقه هستند.

 وی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در حفاظت از مرزهای جنوب شرق و شمال غرب کشور گفت: نیروی زمینی سپاه پاسداران سال هاست که مسوولیت حفاظت از مرزهای کشور در مناطق جنوب شرق و شمال غرب را برعهده دارد و با اقدامات موثر خود اعم از اشراف اطلاعاتی جامع، انجام عملیات ضد نفوذ در این مناطق و مشارکت با مردم منطقه و طوایف در اجرای طرح تامین امنیت مناطق مرزی به ایفای نقش خود می پردازد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه محصول اقدامات چندساله سپاه در مناطق مرزی کشور برقراری امنیتی قابل قبول و پایدار در کشور به ویژه در مناطق مرزی بوده است، افزود: برای ما آرامش خاطر و تامین امنیت مناطق شمال غرب و جنوب شرق کشور که مردم کرد و بلوچ کشورمان زندگی می کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: نیروی زمینی سپاه با استفاده از تمام توان فنی، تکنیکی، تاکتیکی و عملیاتی و راهبردی خود در جهت تامین امنیت این مناطق فعالیت می کند.  

سردار سلامی با تاکید بر اینکه نخستین الزام پیشرفت و توسعه هر کشور وجود امنیت در آن کشور است، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش توانسته است با اجرای راهبردهای نوین و مافوق خود در این عرصه اقدامات قابل قبولی از خود به جای بگذارد.

انتهای پیام/

 
Share/Save/Bookmark