کد مطلب: 62908
 
مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
نشست جهاد تبیین در شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان برگزار شد
مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نشست جهاد تبیین در محل سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زاهدنیوز»، حسن نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جلسه جهاد تبیین که در محل سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد بیان کرد: مهم‌ترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی در انجام کارهاست و به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه‌ریزی دقیق باشد.

وی در این جلسه تبیینی که با حضور کارکنان شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار شد ادامه داد: جهاد تبیین یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است. مهم‌ترین اصل جهاد تبیین برنامه‌ریزی در انجام کارهاست و به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه‌ریزی دقیق باشد.

 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان با اشاره به اینکه اگرچه طی ۴۴ سال گذشته
بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب همه موظف هستیم جهاد کنیم
هم دشمن در ابعاد مختلف نظامی، امنیتی، فشارها و تحریم‌ها شکست‌خورده است، تصریح کرد: همه هدف و تلاش دشمن این است که امروز با تمام توان دست‌وپا می‌زند تا مردم را ناامید کرده و دستاوردهای بزرگ نظام را سیاه‌نمایی کند.

وی افزود: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب همه موظف هستیم، جهاد کنیم و دستاوردهای ۴۴ساله نظام و انقلاب و افتخارات ملت ایران را در زمینه‌های مختلف تبیین کنیم.
نکویی اظهار کرد: حضور قشر علمی و نخبگان در ادارات و ورود ادارات به بحث جهاد تبیین یکی از موضوعاتی است که حتماً باید موردتوجه قرار گیرد.
 
 مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان با اشاره به اهمیت نقش بانوان در خانواده و جامعه گفت: دشمنان از طریق بانوان، بنیان خانه و خانواده را مورد هجمه قرار داده‌اند تا بدین بهانه به اسلام ضربه بزنند و این کار نباید انجام شود و نظام خانواده نباید آسیب ببیند.

نکویی در پایان عنوان کرد: شرکت در انتخابات فریضه واجب است خودمان می‌بایست برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark