کد مطلب: 30642
 
همایش و نمایشگاه دگردیسی فرقه تروریستی منافقین در زاهدان برپا شد
همایش و نمایشگاهی با موضوع دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین امروز دوشنبه در سرسرای علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان آغاز به کار کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۶
همایش و نمایشگاه دگردیسی فرقه تروریستی منافقین در زاهدان برپا شد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، مدیر کل اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه گفت: برگزاری این نمایشگاه با رویکرد فرهنگی و به منظور آشنایی هر چه بیشتر خانواده ها بویژه جوانان با ماهیت واقعی گروهک تروریستی منافقین است.

حق پرست، با تصریح بر اینکه امنیت بر مبنای تعامل با مردم تحقق عینی می یابد، افزود: برگزاری این همایش و نمایشگاه در تبیین و افشاگری هر چه بیشتر رویکردهای تروریستی منافقین و افزایش آگاهی عمومی مفید و موثر است.

وی اضافه کرد: گروهک تروریستی منافقین که در گذشته نه چندان دور داعیه مبارزه با امپریالیسم داشت، امروز با امپریالسم متحد شده و در خیانتی آشکار خود را به عنوان آلترناتیو نظام جمهوری اسلامی در دنیا مطرح می کند.

وی ابراز داشت: منافقین با شهادت 12 هزار از هم میهنان خودشان رکورد جدیدی از قتل و عام در بین سازمانهای تروریستی جهان بر جای گذاشتند و همواره با تغییر مواضع و رنگ عوض کردن در کنار دشمنان ملت قرار گرفته و می گیرند همانطور که زمان جنگ تحمیلی با صدام بودند و امروز در رویکرد جدیدشان در کنار آمریکا و حتی صهیونیستها هستند.

مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در ادامه خطاب به گروهکهایی که هم اکنون در سیستان و بلوچستان بر علیه ملت بزرگ ایران فعالیتهای ایذایی دارند، گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر ارزشهای دینی و اعتقادات الهی است و در اینچنین نظامی مسیر حرکت روشن و مشخص است.

حق پرست افزود: خداوند در قرآن کریم به مسلمانان وعده نصرت و پیروزی داده است بر این اساس واضح و مبرهن است ملت ایران پیروز نهایی و دشمنان آنها محکوم به نابودی هستند.

همچنین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان طی سخنانی با اشاره به تاریخچه گروهک منافقین، گفت: این سازمان در سال 1344 توسط جوانان مذهبی تاسیس شد اما در مسیر حرکت خود دچار انحراف شدید گردید و به سازمانی التقاطی تبدیل شد.

آیت الله ˈعباسعلی سلیمانیˈ با تقدیر از اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان به سبب برگزاری این همایش و نمایشگاه، افزود: برنامه هایی از این دست باعث روشنگری هر چه بیشتر مردم بویژه جوانان و شناخت بهتر ماهیت سازمانهای اینچنینی می شود و آسیب های سیاسی و اجتماعی و انحراف و آلوده شدن جوانان را کاهش می دهد.

همچنین یک تواب و عضو سابق گروهک در این مراسم گفت: در سن 60 سالگی و به عنوان شخصی که حدود 23 سال در بخش روابط بین الملل این سازمان فعالیت داشته عرض می کنم که منافقین دچار انحراف های زیاد و شدیدی هستند که مهمترین آن خیانت به مردم خودشان است چراکه حتی در ولنگارترین دولت ها و حکومتها مجازات خیانت اعدام است.

ˈابراهیم خدابندهˈ افزود: حتی در قانون دولتهایی همچون انگلستان که مجازات اعدام وجود ندارد برای افرادی که در زمان جنگ با دشمن همکاری می کنند مجازات اعدام در نظر گرفته شده است و ما شاهد بودیم که دوره جنگ ایران با عراق منافقین متحد با صدام بر علیه ملت خودشان وارد مبارزه شدند که دیدار مسعود رجوی و صدام خود گواه همه چیز است.

مترجم کتاب ˈفرقه ها در میان ماˈ با بیان اینکه خانم ˈمارگارت تالرسینگرˈ در این کتاب گفته است ˈفرقه ها دارای استانداردهای دوگانه درونی و بیرونی هستندˈ ، ابراز داشت: گروهک هیچ ایدئولوژی مشخصی ندارد و البته خانم تالرسینگر نیز گفته است، فرقه ها دارای هیچ ایدئولوژی نیستند چرا که برای آنها هدف وسیله را توجیه می کند و هدف آنها چیزی جز رسیدن به قدرت نیست و در این راه از هر اقدامی فروگذار نیستند.

مترجم چند کتاب دیگر از جمله ˈگسستن بندهاˈ اثر ˈاستیون حسنˈ گفت: همانطور که در این کتابها عنوان شده است گروهک ها در فضای کنترل ذهن اجازه تفکر را به اعضا نمی دهند، مسوولان و خانواده ها بویژه جوانان و دانشجویان باید مراقب گروهک ها باشند.

خدابنده که خود را دانش آموخته رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه نیوکاسل کشور انگلستان معرفی کرد، افزود: بر همین اساس فرقه های کنترل و مخرب ذهن تهدیدهای هزاره سوم هستند، ایجاد اسلام هراسی و ایران هراسی تبلیغ روز دنیا بر علیه کشورمان است.

وی در ادامه با اشاره به دیدگاههای ˈاسکات ریترˈ بازرس سابق سازمان ملل نسبت به منافقین، خاطرنشان کرد: وی عنوان داشته است رژیم اسرائیل برای تقابل با ایران نیز با ایجاد جنگ روانی به بحث هسته ای دامن می زند.

به گزارش ایرنا در این مراسم که با حضور فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان و مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی مدیر حوزه دارالعلوم و خطیب جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهیدان مولوی فیض محمد حسین بر، علی اکبر و دانیال دلارانسب، محسن بزرگ زاده، حسین شریف زاده، جان محمد نصرت زهی، حاجی افرازه و علیرضا خمری تجلیل به عمل آمد.

نمایشگاه دگردیسی فرقه منافقین تا 30 بهمن صبح ها از ساعت 9 تا 13.30 و عصرها 15.30 تا 20.30 در سرسرای علامه حلی دانشگاه آزاد زاهدان برای بازدید عموم مردم دایر است که از جمله برنامه های جنبی آن برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی با پاسخگویی اعضای جدا شده گروهک است.

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark