کد مطلب: 62601
 
واکنش علما و سران طوایف اهل‌سنت به حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان؛
دستگاه‌های امنیتی و قضایی برخورد قاطع با مخلان امنیت داشته باشند
امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حضرت محمد (ص) شهرستان زاهدان گفت: این شهدای بزرگوار عزت ما هستند، شهدایی که امروز از بین ما رفتند امشب مهمان امیرالمؤمنین در بهشت هستند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۶
 
مولوی یوسف گرگیج در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: حادثه حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان که اتفاق افتاد قلب همه مردم را اندوهگین و غمناک کرد چرا که این دو بزرگوار شهید کیخا و شهید رشیدی جزء حافظان امنیت این شهر بودند را از دست دادیم.

وی افزود: شهادت این دو عزیز در ایام عید غدیر را تسلیت عرض می‌کنم و خدمت خانواده آن دو شهید عالی‌قدر، مردم شهیدپرور زاهدان و فرماندهان نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حضرت محمد (ص) شهرستان زاهدان اظهار کرد: این شهدای بزرگوار عزت ما هستند و سبب عزتمندی ما مردم می‌شوند‌، شهدایی که امروز از بین ما رفتند امشب مهمان امیرالمؤمنین در بهشت هستند.

وی ادامه داد: پیامی که ما به این گروهک‌های تکفیری و منافقین به‌خصوص گروهک جیش الظلم داریم این است که مردم شیعه و اهل‌سنت وحدت داشته و همچنان دارند و این نقشه‌های شوم راه به جایی نمی‌برد.

مولوی گرگیج تصریح کرد: درخواست همه مردم از مسئولان قضایی و نیرو‌های مسلح این است که نگذارند تا این گروهان معاند با کار‌های خراب‌کارانه در میان مردم ورود پیدا کنند و اخوت و همدلی بین مردم را کمرنگ کنند از این گروهک‌های معاند همه‌ مردم برائت می‌جویند و از چنین گروهک‌های تکفیری دوری می‌کنند.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حضرت محمد (ص) زاهدان خاطرنشان کرد: دشمنان می‌بیند که سیستان و بلوچستان مطابق با سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی این استان پایتخت وحدت اسلامی است و هدف دشمنان این است که وحدت و این اخوت را از مردم ما بگیرند که کور خواندند.

وی تشریح کرد: مردم ما مردمی بصیر و روشنگر هستند که دوست و دشمن خود را شناخته‌اند و این افراد مزدور و اجیر شده که از کشور‌های خارج به ایران وارد می‌شوند باهدف ازبین‌بردن اخوت بین مردم ما جایی ندارند و اقدامات آن‌ها هرگز راه به جایی نمی‌برند.

مولوی گرگیج باتوجه‌به اهمیت آگاهی و روشنگری مردم در پایان تصریح کرد: وظیفه مردم اجتناب از پرداختن به شایعات است باید از رسانه‌های داخلی اخبار را پیگیری کنند و نگذارند که حرف‌های بیگانه و رسانه‌های آنان تأثیر‌گذار باشد، این اتفاقات برگ زرینی بر افتخارات مردم و انقلاب می‌افزاید.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark