کد مطلب: 52072
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه:
سیستان وبلوچستان استانی مهم برای کشور است/ اختصاص ردیف بودجه ویژه توسعه با موافقت رئیس جمهور در استان
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مردم سیستان وبلوچستان برای مسئولین کشور بسیار مهم و بااهمیت هستند.
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
 
به گزارش زاهدانه، محمدباقر نوبخت در مراسم افتتاحیه مجتمع بزرگ آموزشی دخترانه حیات طیبه در زاهدان از سیستان وبلوچستان بعنوان استانی مهم برای کشور یاد کرد و اظهار داشت: گرچه بعد مکانی و عدم ارتباط حضوری فی مابین مسئولین و مردم این استان مانع منتقل شدن محبت های مردمان این خطه از کشور است اما شهادت می دهم مردم سیستان وبلوچستان برای مسئولین کشوری بسیار مهم و بااهمیت هستند.
وی با بیان خاطره ای از سفر خود به شمال استان در سال های اخیر گفت: هنگامی که مشکلات مردم سیستان و موضوع ریزگردها و گرد وغبار را برای رئیس جمهور تعریف کردم وی منقلب شد.
این مسئول ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان نیز همزمان با سراسر کشور شاهد برگزاری جشن و آغاز سال تحصیلی جدید است که این مهم برای جهانیان فرصت بسیار مغتنمی بشمار می آید.

رقابت کشورها برپایه توسعه یافتگی شکل می گیرد
نوبخت با بیان اینکه امروز رقابت بین کشورها بر پایه توسعه یافتگی شکل می گیرد، افزود: آموزش، بهداشت و درمان و مسائل اقتصادی از جمله محورهای مهم توسعه یافتگی است که باید در این زمینه ها نهایت استفاده را از ظرفیت و پتانسیل های موجود به عمل آورد.
وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر اختصاص یک ردیف بودجه برای عدالت آموزشی در سیستان وبلوچستان، امروز با موافقت رئیس جمهور یک ردیف بودجه ویژه برای توسعه این استان نیزاختصاص می یابد.

طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن گامی مهم برای کشور است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان و شهدا در حفاظت و پاسداری از مرز و بوم کشور اظهار داشت: برای ارتقاء و آبادانی کشور باید همه دست در دست هم بگذاریم تا همچون رزمندگان و شهدا حماسه بزرگ خلق کنیم.
نوبخت در پایان با اشاره به آغاز طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور گفت: این طرح گامی مهم به شمار می آید که مردم باید در آن آمار درست و دقیق اینترنتی خود را ارائه دهند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark