کد مطلب: 37259
 
ارتش سوریه، با اقتدار، شهرهای سوریه را یکی پس از دیگری، آزاد خواهد کرد
عملیات نظامی انبوهی که نیروی هوایی ارتش سوریه در استان الرقه انجام داد و مراکز و پایگاه های داعش رامورد هدف قرار داد، توجه همگان را جلب کرد؛ به گونه ای که از آن به عنوان محوری تعبیر می شود که راه را برای پاکسازی کامل این استان از لوث وجودی تروریسم و بازپس گیری آن از داعش، هموار خواهد کرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۲
ارتش سوریه، با اقتدار، شهرهای سوریه را یکی پس از دیگری، آزاد خواهد کرد
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روزنامه "الوطن"؛ علی رغم هیاهوی تبلیغاتی تروریست ها که تنها خودشان را آزار می‌دهد، ارتش سوریه، به دستاورد های چشمگیر میدانی خود ادامه می دهد و همچنان بر عقب راندن و ضربه زدن به تروریست های تکفیری و مزدور متمرد، مُصِر است.

از زمانی که ملت، ارتش و رهبری سوریه، تصمیم به پاکسازی میهن خود از لوث وجودی تروریست ها در شهر القصیر گرفتند و تصمیم گرفتند تا به هیاهوی تبلیغاتی و ارعاب آنان بی توجه باشند، همواره از هوشیاری و خرد خود بهره بردند؛ چرا که هیاهو و ارعاب، در واقع تعبیر روشنی از میزان شکست و فروپاشی لشکر توطئه گران و وابستگان تروریست و جنایتکارشان است و آن، این امکان را به سوریه داده است تا آرامش، ثبات و روند عملیات پاکسازی شهرها از تروریست های مسلح را حفظ کند و همان چیزی است که ارتش سوریه را در آستانه پیروزی در شهرهای الرقه، کوی جوبر و همچنین، شهر حلب در آینده ای نزدیک قرار می‌دهد.

عملیات نظامی انبوهی که نیروی هوایی ارتش سوریه در استان الرقه انجام داد و مراکز و پایگاه های سازمان باصطلاح دولت اسلامی داعش را مورد هدف قرار داد و ده ها تن را کشته و مجروح کرد، توجه همگان را جلب کرد؛ به گونه ای که از آن به عنوان محوری تعبیر می شود که راه را برای پاکسازی کامل این استان از لوث وجودی تروریسم و بازپس گیری آن از داعش، هموار خواهد کرد.

شکی نیست که اهمیت استان الرقه، از دیگر استان ها و شهرهای سوریه، متفاوت نیست، اما باز پس گیری این منطقه، ضربه سنگین و مهلکی به گروه تروریستی داعش وارد خواهد کرد و پیروزی نظامی و روحی بزرگی برای ارتش و ملت سوریه به شمار خواهد رفت؛ به گونه ای که پاکسازی الرقه، این قدرت و اعتماد بنفس را به ارتش سوریه می دهد که مناطق دیرالزور و حسکه را به طور کامل از وجود تروریست هایی که قصد داشتند استان الرقه را به عنوان پایتخت خود اتخاذ کنند، پاک سازند. و این اقدام، الرقه را به کابوس و اشباحی مبدل می سازد که تروریست ها و توطئه گران را از این منطقه طرد خواهد کرد. چقدر میان کسی که از میهن و ملت خود دفاع می کند و به میهن و شرافت خود عشق می ورزد و بین مزدوری که با صفات تروریستی، تکفیری و سلفی گری، به کشتار و ویرانگری می پردازد و هیچ آرمانی ندارد تا برای آن مبارزه کند. 

مشکل این است که با این وجود، این مزدوران نمی خواهند بپذیرند که هیچ آرمانی ندارد و آن ها از دید تمام ادیان الهی و از نظر قوانین بین المللی، تنها تروریست هایی هستند که با کشتار بشریت و نابودی حیات، جنایت می کنند و زمین را به فساد می کشانند؛ داعش آلت دست توطئه گران، استعمارگران و کینه توزان است و آن با اصرار بر اعمال تروریستی، خود را به هلاکت می افکند. 
 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark