کد مطلب: 50308
 
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق:
اقتدار نظام جمهوری اسلامی، آمریکا را شکست داد/ انقلاب اسلامی درس ایستادگی و ایثار را به ارمغان آورد
جانشین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور گفت: آمریکا به دلیل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های داخلی و بین المللی از این نظام الهی شکست خورده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۴
 
به گزارش زاهدانه، سردار امان الله گشتاسبی در آیین اربعین شهدای مدافعان حرم که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، با اشاره به اینکه جوانان شیعه و سنی سیستان وبلوچستان با ایثار و فداکاری مدال افتخار را برای مردم و کشور خود به ارمغان آوردند، اظهار داشت: اگر امروز جوانان استان در خارج از مرزهای این کشور با استکبار جهانی می جنگند به دلیل عشق و علاقه به اسلام و نظام اسلامی است.
وی گفت: با اراده الهی و عنایات امام زمان(عج) جوانان این مرز و بوم علاوه بر دفاع جانانه از مرزهای ایران اسلامی، امروزه از مرزهای تمام کشورهای اسلامی که در چنگال استکبار جهانی و داعش گرفتارند، عزتمندانه و مقتدرانه دفاع می کنند.
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان مفتخر است که نخستین شهید اهل سنت در دفاع از حریم اهل بیت (ع) را تقدیم اسلام و ایران اسلامی کرده است.
این مسئول ادامه داد: امروزه شاهد جانفشانی ها و ایثار جوانان این مرز و بوم در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در جبهه های نبرد حق علیه باطل در سوریه، عراق و یمن هستیم.
وی افزود: آمریکا به دلیل اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های داخلی و بین المللی از این نظام الهی شکست خورده است.
سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی توانست درس ایستادگی و ایثار را برای همه مردم جهان به ارمغان آورد، بیان کرد: جبهه استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این نظام را از بین ببرد اما بدلیل درایت امام راحل (ره) و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب به هدف شوم خود نرسیده است.
جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق تبعیت از امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، وحدت و انسجام مردم شیعه و سنی و سایر مذاهب را از ارکان های اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.
 انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark